شب طولانی و فراموش نشدنی برای حاشیه نشینان

به گزارش اخبار مشروح، شب گذشته اعضای کانون خدمت رسانی همیاری با حضور همسر محمد جواد ظریف و سارا خوئینی ها برای بچه ها کوره های آجرپزی شمس اباد مراسم شب یلدا برگزار کردند.

شب طولانی و فراموش نشدنی برای حاشیه نشینان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، همیاران از سه هفته پیش با جمع آوری بودجه در فضای مجازی کار برگزاری مراسم یلدا را برای بچه ها کوره های آجرپزی شمس آباد آغاز کردند. طراحی پوستر و کلیپ و توزیع آن در صفحات اجتماعی باعث شد بخشی از احتیاج های مراسم انجام گردد.

200 تن از بچه ها آجرپزی شمس آباد در این مراسم میزبان خانم ایمانیه، همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سارا خوئینی ها؛ بازیگر سینما و تلویزیون بودند. در این مراسم علاوه بر شرح فعالیت های همیاری، اجرای موسیقی سنتی و مسابقاتی برای نشاط بچه ها اجرا شد.

امیرحسین قاسمی مدیر گروه خدمت رسانی همیاری در خصوص این مراسم می گوید: چند هفته ای بود که برای این مراسم کوشش می کردیم. از طراحی پوستر و کلیپ تا جمع کردن هزینه برای برگزاری مراسم که در این جهت هنرمندانی هم که از اعضای افتخاری همیاری هستند به ما یاری رساندند.

وی اضافه نمود: همچنین در روز مراسم اعضای همیاری از ظهر درگیر طراحی دکور، آماده سازی میوه ها، باد کردن بادکنک ها و... بودند و همه کوشش مان این بود که یک مراسم خوب برای بچه ها برگزار کنیم.

مدیر موسسه همیاری اضافه نمود: چند مسابقه و تفریح برای بچه ها فراهم نموده بودیم که به آن بهانه برای بچه ها هدیه هایی بدهیم، که به همت بانیانی اسباب بازی، ساعت و اقلام دیگری را برای هدیه به بچه ها تقدیم کردیم.

قاسمی در انتها گفت: از امروز خودمان را برای کمپین شب عید بچه ها آماده می کنیم. ما شب عید کمپین پا به پا لبخند را هر سال برگزار می کنیم که برای بچه ها محروم، شمس آباد، چند روستا در سیستان و بلوچستان و چند روستا در کردستان کفش و البسه فراهم می کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 124

به "شب طولانی و فراموش نشدنی برای حاشیه نشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب طولانی و فراموش نشدنی برای حاشیه نشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید