رمانتیسم عماد و طوبا در سینماهای مشهد

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/خراسان رضوی فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا در چهار پردیس سینمایی هویزه، اطلس، ویلاژتوریست و گلشن مشهد در حال اکران است.

رمانتیسم عماد و طوبا در سینماهای مشهد

رمانتیسم عماد و طوبا به نویسندگی و کارگردانی کاوه صباغ زاده، در دسته فیلم های فانتزی و عاشقانه قرار می گیرد که در سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و برای برترین بازیگر نقش اول زن و برترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود.

این فیلم زندگی دو شخصیت این اثر، عماد با بازی حسام محمودی و طوبا با بازی الناز حبیبی از دوران کودکی، آشنایی، خواستگاری، ازدواج، پدر و مادر شدن، اتفاقات و مسائل زندگی آن ها و کهن سالی شان را روایت می نماید. هرچند که بار اصلی روایت داستان به دوران بزرگسالی و نحوه آشنایی و ازدواج این زوج بازمی شود؛ زوجی که در همان دوران نوجوانی، هدف خود را شناخته و در حوزه کار حرفه ای، معیشت و اقتصاد روزانه زندگی نیز بر اساس همان رویاهای نوجوانی پیروز به اجرا و جامه عمل پوشاندن به همان رویاهایشان یعنی کارگردانی سینما برای عماد و بازیگری تئاتر برای طوبا شدند.

در خلاصه داستان فیلم رمانتیسم عماد و طوبا آمده است: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه روی هم قرار داد، هر دو خوب می دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست.

از بازیگران فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا می توان به حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان اشاره نمود. مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی و سام ولی پور نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا در حال حاضر در پردیس های سینمایی هویزه، اطلس، ویلاژتوریست و گلشن مشهد در حال اکران است. علاقه مندان به تماشای این فیلم می توانند با مراجعه به سامانه های اینترنتی فروش بلیت، جایگاه خود را رزرو نموده و در ساعت مقرر برای تماشای فیلم به سینما مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1380

به "رمانتیسم عماد و طوبا در سینماهای مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیسم عماد و طوبا در سینماهای مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید