دیدار با استقلال زیبا خواهد شد، نداشتن زمین نساجی را اذیت می کند

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران شاهرخ بیانی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران گفت: آبی پوشان یکی از بهترین تیم های ایران هستند. امسال شرایط خوبی دارند، صدرنشین هستند و برای ما قابل احترام اند. ما باید فردا مقابل تیم بزرگ استقلال قرار بگیریم تا بتوانیم برنده این بازی بشویم.

دیدار با استقلال زیبا خواهد شد، نداشتن زمین نساجی را اذیت می کند

وی در خصوص شرایط بد این روزهای نساجی در خصوص نداشتن زمین تمرین و بازی گفت: زیبایی فوتبال به داشتن یک زمین با کیفیت است اما متاسفانه نساجی از این امکانات محروم است. مسائل زیادی داریم که امیدوارم مسئولان هر چه زودتر آنها را برطرف کنند. از استاندار مازندران هم می خواهیم که تا آنجایی که می توانند به ما کمک کنند. تنها دلخوشی مردم فهیم قائمشهر، فوتبال است. بازی های ما را در زمین ساری انداخته اند که آن هم کیفیت خوبی ندارد و نمی توان در آن بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای دیدار فردا چه کسانی را در اختیار ندارید گفت: ساکت الهامی به دلیل محرومیت، مسعود شجاعی به دلیل سه اخطاره بودن محروم هستند. محمد قربانی هم مصدوم است اما دو بازیکن دیگر ما که مصدوم شده اند تکلیفشان تا فردا معین خواهد شد.

بیانی در پاسخ به این پرسش که چه شانسی برای تیم تان قائل هستید که فردا بتواند مقابل استقلال نتیجه بگیرد گفت: در پی یک فوتبال زیبا هستیم، شرایط خوبی داریم. البته استقلال هم شرایط خوبی دارد، خارجی های خوبی به خدمت گرفته و صدرنشین لیگ است و اعتقاد دارم با کیفیتی که ورزشگاه آزادی دارد فردا دو تیم زیبا بازی خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه بعد ازسالها دوباره در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد شد و خاطرات گذشته برایش زنده می شود گفت: من فرزند استقلال هستم، سالها در این تیم بازی کردم و قهرمانی های زیادی هم با استقلال آوردم. از ورزشگاه آزادی هم خاطرات زیادی دارم. روزهای خوبی را در این ورزشگاه سپری کرده ام و امیدوارم فوتبال ایران همیشه پیروز باشد.

وی در پایان اعلام کرد: بر روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم. به خوبی حریف را می شناسیم و تلاش می کنیم تا فردا دست خالی از ورزشگاه آزادی بیرون نیاییم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1353

به "دیدار با استقلال زیبا خواهد شد، نداشتن زمین نساجی را اذیت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با استقلال زیبا خواهد شد، نداشتن زمین نساجی را اذیت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید