درخشش پورحمیدی در اراک و امیدواری استقلالی ها

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/مرکزی بدون تردید یکی از نقاط قوت و امیدبخش تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پنج هفته اول لیگ برتر، در خط دروازه و حضور حسین پورحمیدی بوده است.

درخشش پورحمیدی در اراک و امیدواری استقلالی ها

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان جوان استقلالی ها در فصل گذشته هیچ گاه فرصت بازی برای آبی پوشان پایتخت را به دست نیاورد و پشت سر سیدحسین حسینی به عنوان دروازبان دوم قرار داشت؛ در فصل جاری هم پس از پیوستن رشید مظاهری به این تیم، تصمیم به جدایی موقت و قرضی از استقلال گرفت تا قابلیت های خود را در تیم آلومینیوم اراک و زیر نظر رسول خطیبی به نمایش بگذارد.

پورحمیدی در هفته سوم لیگ برتر برای اولین بار درون دروازه آلومینیوم برابر مس رفسنجان قرار گرفت و پیروز به ثبت اولین کلین شیت خود و تیمش شد.

اوج هنرنمایی این دروازه بان در بازی برابر فولاد خوزستان بود که حملات خطرناک مهاجمان این تیم با عکس العمل های به موقع پورحمیدی همراه بود تا در نهایت آلومینیوم اراک به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه برابر تیم آسیایی شده و مدعی فولاد دست یابد.

پورحمیدی در ادامه و در هفته پنجم در دیدار برابر ماشین سازی تا دقیقه 85 دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا در اولین تجربه خود در این تیم، به آمار 265 دقیقه کلین شیت دست یابد تا از این حیث عملکرد بهتری نسبت به دو دروازه بان مطرح استقلال یعنی رشید مظاهری و سیدحسین حسینی داشته باشد.

شاید سه بازی برای ارزیابی یک دروازه بان مدت کوتاهی باشد، اما استقلالی ها امیدوارند فرایند خوب پورحمیدی در آلومینیوم ادامه دار باشد تا این دروازه بان در فصل آینده، بازگشت خوبی به خط دروازه آبی ها داشته باشد. جایی که در دوسال اخیر و با جدایی مهدی رحمتی، استقلالی ها متزلزل نشان داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 816

به "درخشش پورحمیدی در اراک و امیدواری استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش پورحمیدی در اراک و امیدواری استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید