درآمد نجومی ایالت یوتا بابت دریافت مالیات از فیلم ها

به گزارش اخبار مشروح، ایالت یوتا برای فیلم هایی که در محدوده آن فیلمبرداری می شوند، 25 درصد مالیات وضع نموده است که هرساله رقمی حدود 8 میلیون دلار را برای این ایالت جنوب غربی آمریکا به ارمغان می آورد.

درآمد نجومی ایالت یوتا بابت دریافت مالیات از فیلم ها

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، در طول یک سال گذشته مجوز ساخت صد ها فیلم در ایالت یوتای آمریکا صادر شده است که در نوع خود آمار بسیار بالایی محسوب می گردد.

کمیسیون فیلم یوتا خاطرنشان کرد که در میان صد ها مجوز فراوری فیلم ده ها مجوز برای سخت فیلم بلند سینمایی، سریال های تلویزیونی و فیلم های مستند بلند صادر شده است.

این ایالت برای فراوری فیلم هایی که در آن محدوده فیلمبرداری می شوند، 25 درصد اقتصادیات وضع نموده است که هرساله رقمی حدود 8 میلیون دلار برای یوتا آورده اقتصادی دارد.

از جمله فراوریاتی که سال جاری در یوتا فیلمبرداری شده است می توان به سریال موزیکال دبیرستان اشاره نمود که فصل دوم آن نیز در سال 2020 در همین ایالت فیلمبرداری خواهد شد.

دو فیلم کشتن دو عاشق و 9 روز که در یوتا فیلم برداری شده اند در جشنواره فیلم ساندنس 2020 اکران خواهند شد.

کمیسیون فیلم یوتا می گوید که سال جاری 780 مجوز فیلم صادر نموده است.

فراوری فیلم در سراسر ایالت یوتا بیش از 1500 شغل محلی ایجاد نموده است. این کمیسیون هزینه های صرف شده برای فراوری این فیلم ها در سال 2019 در این ایالت را 59 میلیون دلار تخمین زده است.

ارائه این آمار ها نشان دهنده این واقعیت است که توسعه سینما چقدر می تواند سودآور باشد و این نمونه را می توان تعریف دقیق و درستی از صنعت سینما قلمداد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 166

به "درآمد نجومی ایالت یوتا بابت دریافت مالیات از فیلم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد نجومی ایالت یوتا بابت دریافت مالیات از فیلم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید