خبرنگاران بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی غرب خراسان رضوی راه اندازی شد

به گزارش اخبار مشروح، سبزوار- خبرنگاران- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به منظور دسترسی به اطلاعات بیماران دیابتی مصرف کننده انسولین قلمی و ارتقای سطح دسترسی آنها به داروهای مورد احتیاج، بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی غرب خراسان رضوی راه اندازی شد.

خبرنگاران بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی غرب خراسان رضوی راه اندازی شد

دکتر داوود سروش عصر یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اضافه نمود: با راه اندازی بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی، تحویل انسولین قلمی فقط به وسیله سامانه و برای بیماران ثبت شده صورت می گیرد.

وی افزود: به همین دلیل ثبت نام اطلاعات بیماران گروه هدف حداکثر تا چهارم خرداد ماه امسال امکان پذیر است و پس از آن، تحویل انسولین قلمی فقط به وسیله سامانه های ردیابی و رهگیری صرفا به بیماران ثبت شده در سامانه مدیریت بیماری های نادر انجام می گردد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی بیماران دیابتی مصرف نماینده انسولین قلمی می توانند برای تشکیل پرونده الکترونیک انسولین قلمی و ثبت اطلاعات به کلینیک دیابت دانشگاه مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاع از برنامه زمان بندی با شماره 44453305 تماس بگیرند.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1097

به "خبرنگاران بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی غرب خراسان رضوی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک اطلاعاتی بیماران دیابتی غرب خراسان رضوی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید