ثبت 10 هزار پیغام شهروندان یک منطقه در 137 ، گلایه از نظافت معابر و فاضلاب در صدر مسائل

به گزارش اخبار مشروح، شهردار منطقه 9 گفت: در 6 ماه گذشته از سوی شهروندان غرب مرکز 10 هزار پیغام در سامانه 137 با موضوع خدمات شهری ثبت شده است.

ثبت 10 هزار پیغام شهروندان یک منطقه در 137 ، گلایه از نظافت معابر و فاضلاب در صدر مسائل

به گزارش خبرنگاران؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 با بیان این مطلب اضافه نمود: 60 درصد تماس های مردمی مسائل خدمات شهری است. البته سال گذشته 24 هزار پیغام در سامانه ثبت شده بود ولی سال جاری با توجه به قطعی چند روزه شبکه انفورماتیک شهرداری تهران، تعداد این پیغام ها به 10 هزار پیغام رسیده است که در واقع روزانه حدود 70 پیغام شهروندان در منطقه 9 ثبت می گردد.

شهردار منطقه9 درباره مهمترین درخواست های شهروندان در حوزه خدمات شهری عنوان نمود: معمولا با توجه به شرایط فصلی موضوع پیغام ها تغییر می نماید، اما به صورت کلی بیشترین درخواست شهروندان؛ لایروبی، نظافت معابر و کاشت نهال می گردد که از این میان 13 درصد پیغام ها و درخواست های شهروندان هم درباره مسائل فاضلاب شهری است.

مرتضوی یادآور شد: بافت صنعتی محله فتح باعث شده تا کمترین تعداد پیغام های شهروندی در این محله به ثبت برسد، درحالی که بیشترین درخواست های شهروندی به ترتیب در محله های امامزاده عبدالله(ع) و شمشیری به سبب تراکم جمعیتی بالا، به ثبت رسیده اند.

او در این خصوص شرح داد: افزایش تعداد پیغام هر محله بستگی به شرایط محیطی غالب دارد، در صورت وقوع مواردی مانند بارش برف و باران و سایر حوادث طبیعی و غیرطبیعی تعداد درخواست ها و پیغام های شهروندان نیز افزایش می یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1591

به "ثبت 10 هزار پیغام شهروندان یک منطقه در 137 ، گلایه از نظافت معابر و فاضلاب در صدر مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 10 هزار پیغام شهروندان یک منطقه در 137 ، گلایه از نظافت معابر و فاضلاب در صدر مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید