تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم یادگار در قزوین

به گزارش اخبار مشروح، مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار تا خاتمه فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم یادگار در قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار تا پنجم فروردین ماه سال آینده پیش بینی شده بود که با توجه به درخواست تعدادی از متقاضیان و تعطیلات نوروز تا انتها فروردین ماه تمدید شد.

اسماعیلی اضافه نمود: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این جشنواره به صورت سالانه برگزار خواهد شد و به بهترین فیلم های مستند در سه بخش میراث فرهنگی کشور، میراث معنوی و میراث فرهنگی قزوین جایزه راژیا تعلق می گیرد.

اسماعیلی ادامه داد: جشنواره فیلم یادگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی قزوین و با همکاری سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، سازمان صدا و سیما، شبکه مستند سیما، صدا و سیمای مرکز قزوین، انجمن موزه های ایران، استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین برگزار می گردد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سینماگران و مستندسازان می توانند بدون محدودیت خاصی در این رویداد شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

او اضافه نمود:متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یا سایت جشنواره به نشانی yadegarfilmfestival.ir مراجعه نمایند یا با دبیرخانه به شماره تلفن 02833691392 و 33691404 تماس بگیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه آثار ارسالی باید محصولِ سال های 1395 تا 1400 باشد، تاکید نمود: داوری آثار توسط چهره های سینمایی و مستندسازان برجسته انجام می گردد و جشنواره از 26 تا 31 اردیبهشت ماه 1400 در قزوین برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 985

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم یادگار در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم یادگار در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید