تمامی رویدادهای شطرنج قاره آسیا به تعویق افتاد

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون شطرنج آسیا طی نامه ای گفت تمامی رویدادهای این رشته به تعویق افتاده که متن این نامه به توضیح زیر است:

تمامی رویدادهای شطرنج قاره آسیا به تعویق افتاد

فدراسیون شطرنج آسیا به دقت در حال نظارت به فرایند فراگیری ویرویس کووید 19 و مشاوره با سازمان های مرتبط و فدراسیون های شطرنج کشورهای آسیایی است.ویروس جدید کرونا به 116 هزار نفر در سراسر دنیا سرایت نموده و باعث مرگ 4088 نفر تا به امروز شده است.

سلامت بازیکنان و افراد مرتبط با شطرنج اولویت اول ماست.

بنابراین، فدراسیون شطرنج آسیا طی تصمیمی پیشگیرانه، تمامی مسابقات آسیایی تا انتها ماه جون (10 تیر 1399) را به تعویق می اندازد.

در راستای این تصمیم، مسابقه قهرمانی آماتورهای آسیا که پیش از این برای برگزاری در ماه اپریل(فروردین 1399)در مسقط عمان برنامه ریزی شده بود به علت قوه قاهره تا اطلاعیه های بعدی تا پس از ماه جون به تعویق می افتد.

فدراسیون شطرنج آسیا همچنین گفت تمامی سمینارهای داوری و مربیگری در صورت فراهم بودن امکانات به صورت آنلاین در جهت جلوگیری از اجتماع عمومی و انتشار ویروس کرونا برگزار خواهند شد.

فدراسیون شطرنج آسیا همبستگی خود با تمامی کشورهایی که تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند را اعلام می دارد و خود را ملزم به یاری به تمامی فدراسیون ها می داند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 303

به "تمامی رویدادهای شطرنج قاره آسیا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی رویدادهای شطرنج قاره آسیا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید