تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: باید در پی توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی باشیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.

تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است

محمودرضا امیاری صبح امروز (سوم آبان ماه) در آئین تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس، افزود: توجه به ورزش در شهرداری بندرعباس و آن هم در بین کارکنان قابل تقدیر است و امیدوارم استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو نشست مشترک با شهردار بندرعباس برگزار نموده ایم، اظهار کرد: باید در پی توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی باشیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.

امیاری با اشاره به اینکه اگر ارتباط و تعامل بین شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برقرار گردد، به طور حتم نتیجه مناسبی رقم می خورد، اظهار داشت: بزودی جلسه ای با حضور 10 هیات ورزشی با حضور شهردار بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار خواهد شد تا در جهت هم افزایی پیش رویم.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات کارکنان دولت در سطح استان مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد و میزبانی دو رشته فوتسال و آمادگی جسمانی را تقبل نموده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه توجه ویژه استاندار هرمزگان به ورزش ستودنی است، افزود: باید از این ظرفیت استفاده و بهره ببریم تا بتوانیم هرمزگان را در ورزش کشور به قله های افتخار برسانیم.

بعلاوه مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در آئین تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس، افزود: بنده خودم 25 سال در خدمت ورزش بودم و خودم را متعلق به جامعه ورزش می دانم.

وی با بیان اینکه ورزش کارکنان برایم در اولویت است، اظهار کرد: وقتی جسم سالم باشد و بتواند خوب فکر کند با برنامه ریزی می توان به هدف اصلی که خدمت به شهروندان است، دست یافت.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه ورزش علاوه بر سلامت جسمی بر سلامت روان هم تاثیر گذار است، اظهار کرد: فعال کردن ورزش های همگانی و حرفه ای در شهرداری بندرعباس در اولویت است و موفقیت های اخیر کارکنان شهرداری بندرعباس در مسابقات کلانشهرها امری افتخارآمیز است.

نوبانی با بیان اینکه رسانه ها همیشه پای کار بوده و هستند، مطرح کرد: جسم و روان سالم کارکنان شهرداری بندرعباس به طور حتم بازدهی بالاتری برای شهرداری بندرعباس دارد.

در ادامه حسن سالاری، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس صبح امروز (سوم آبان ماه) در آئین تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس، افزود: امروز صندلی ورزش شهرداری بندرعباس به عنوان نماد و پرچمدار ورزش استان هرمزگان بر همگان مشهود است.

وی با بیان اینکه باید به آنچه در شان ورزش هرمزگان است با یاری هم دست پیدا کنیم، اظهار داشت: اگر قرار است اتفاقی در ورزش بندرعباس رقم بخورد احتیاج به کار دلسوزانه و عملیاتی داریم.

سالاری در انتها اظهار داشت: امروز شهرداری بندرعباس پرچمدار ورزش استان هرمزگان است و همیشه سبب افتخار مردم این دیار بوده ایم.

به گزارش خبرنگاران، در انتها این آئین از مدال آوران مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس و دست اندرکاران مسابقات نیز تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1318

به "تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان به سود ورزش هرمزگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید