تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت

به گزارش اخبار مشروح، روز گذشته تعدادی از تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شد که بخشی از ویژگی های این گوشی را بار دیگر تأیید می کنند. به عنوان مثال در این تصاویر می توانیم تمام ویژگی های ظاهری مانند ماژول دوربین مشابه گلکسی S21 را ببینیم. همان طور که احتمالا می دانید، این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار خواهد شد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت

این گوشی طی ماه های گذشته راستا پر فراز و نشیبی را گذرانده و در ابتدا قرار بود در فصل تابستان راهی بازار شود که سپس خبرهایی برای تأخیر در معرفی آن منتشر شد. بعد از مدتی اعلام شد که سامسونگ بعد از ماه ها تأخیر از این گوشی رونمایی خواهد کرد اما در این میان، شایعه های مربوط به کنار گذاشتن این گوشی روزبه روز بیشتر می شدند.

بعد از اینکه سامسونگ صفحات مربوط به پشتیبانی این گوشی را حذف کرد، بسیاری از کارشناسان و سایت ها کار این گوشی را تمام شده اعلام کردند. در هر صورت با وجود تمام این حواشی و اتفاقات، به نظر می رسد سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته این گوشی را کنار نگذارد.

گفته می شود در حفره نمایشگر این گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده که با توجه به رزولوشن بالایی که دارد، احتمالا توجه طرفداران عکس های سلفی را جلب می کند. حسگر اثر انگشت آن هم از نوع اپتیکال محسوب می شود که نسبت به حسگرهای فراصوت دقت و سرعت کمتری دارد ولی بیشتر گوشی ها از همین فناوری استفاده می کنند.

یکی از منابع به تازگی اعلام کرده که در پنل پشتی شاهد سه دوربین هستیم که دوربین اصلی از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می کند. در کنار آن دوربین های اولترا واید و تشخیص عمق هم تعبیه شده است. این در حالی است که در گزارش ها و شایعه های قبلی آمده که این گوشی همراه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی راهی بازار خواهد شد.

البته شاید بعد از ماه ها تأخیر در عرضه این گوشی، سامسونگ تصمیم گرفته با استفاده از دوربین های ارزان تر قیمت این گوشی را بیش از پیش کاهش دهد. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر هم گلکسی S21 قیمت مناسبی دارد و در نتیجه سامسونگ برای اینکه گلکسی S21 فن ادیشن را در مرکز توجه قرار ندهد، چاره ای جز پایین آوردن قیمت آن ندارد که در همین فرایند، گویا برخی از مشخصات این گوشی هم تغییر پیدا کرده اند.

این گوشی در دو مدل مبتنی بر تراشه های اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه معرفی خواهد شد. این تراشه ها حدود یک سال قبل معرفی شده اند و به همین علت مطمئنا در برابر نسل بعدی که به زودی از راه می رسند، حرف چندانی برای گفتن نخواهند داشت.

انرژی گلکسی S21 فن ادیشن مانند نسل قبلی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و مانند مدل قبلی، این بار هم جک هدفون در بدنه دیده نمی شود. همچنین برخلاف نسل قبلی که درگاه کارت microSD داشتند، در مدل نو دیگر خبری از این مشخصه نیست. بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی به زودی در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1343

به "تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تبلیغاتی گلکسی S21 فن ادیشن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید