برای پروازهای لوکس با کدام ایرلاین ها همراه شوید؟

به گزارش اخبار مشروح، لوکس ترین کابین ایرلاین های جهان

اگر شما هم دوست دارید در طول پروازهای طولانی مدت حسرت جایگاه های راحت تر و امکانات بیشتر را نخورید و سفری خاطره انگیز برای خودتان رقم بزنید می توانید کمی بیشتر پول خرج کنید و یک بلیط فرست کلاس تهیه کنید. مطمئنا در پروازهای طولانی مدت اگر جای پای بیشتر و جایگاه های بزرگ تری در اختیارمان باشد سفر راحت تری خواهیم داشت. ایرلاین ها برای جایگاه و امکاناتی که به مسافران ارائه می دهند درجه بندی های خاصی دارند که به آن ها کلاس های پروازی می گویند و معمولا فرست کلاس از دیگر کلاس های پروازی لوکس تر است. در هواپیماهای مسافربری، فرست کلاس تعدادی از جایگاه ها و یا کابین های جلوی هواپیما است که در برخی از هواپیماهای خاص ارائه می گردد و امکاناتش از دیگر قسمت ها بیشتر است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا از لوکس ترین کابین ایرلاین های جهان برایتان بگوییم.

برای پروازهای لوکس با کدام ایرلاین ها همراه شوید؟

تای ایرویز

از تای ایرویز آغاز می کنیم در این پرواز یک بلیط رویال فرست کلاس تهیه می کنید تا به شما یک تخت 180 درجه به همراه همه امکانات تفریحی داده گردد. این امکانات در این ایرلاین در هواپیماهای ایرباس A340 و بوئینگ B747 محیاست. در هنگام غذا به شما منویی داده می گردد که در آن از بین 22 غذاهای متنوع و خوشمزه هر کدام که دوست داشتید را می توانید انتخاب کنید. از دیگر امکانات منحصربفرد این کلاس پروازی، تلویزیونی بزرگ است که در طول پرواز برنامه مورد علاقه خود را برای دیدن انتخاب می کنید و یا به برترین موزیک های روز جهان گوش می دهید.

بریتیش ایرویز

پروازهای فرست کلاس بریتیش ایرویز با بوئیگ 747 و 777 انجام می گردد و در آن از چنان امکاناتی برخوردار هستید که مطمئنا این پرواز تبدیل به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات سفرتان می گردد. یکی از منحصربفردترین ویژگی های فرست کلاس این ایرلاین پرده های الکتریکی آن است. در این کابین ها به جای پرده های همیشگی از پرده هایی استفاده شده که فقط در برخی از خانه های لوکس دیده می شوند. در اینجا فضای داخلی کابین طوری طراحی شده که به خوبی نمایانگر معماری معاصر انگلیس است.

جت ایرویز

در پروازهای فرست کلای این ایرلاین همه چیز شخصی و خصوصی است. در کنار تخت خواب شما درهایی در نظر گرفته شده که می توانید در هنگام خواب آن ها را ببنیدید و در سکوت و آرامش به خواب بروید. در این کابین حتی کمد، سیستم روشنایی و سیستم تهویه شخصی دارید. البته همنوز تعیین نیست که چرا باید در این پرواز از لباس مخصوص ایرلاین بهره ببرید! این ایرلاین هند بخش فرست کلاس را فقط در هواپیماهای بوئینگ 737 فراهم نموده است.

لوفتهانزا ایرلاین

با خرید بلیط لوفتهانزا به شما یک جایگاه و تخت جداگانه داده می گردد. البته منظورمان از آن جایگاه هایی که به تخت تبدیل می گردد و میله های فلزی اش هنگام نشستن شانه هایتان را اذیت می نماید نیست. از دیگر امکانات این کلاس پروازی که با پروازهای بوئینگ 747 انجام می گردد امکانات صوتی و تصویری به همراه شارژر لپ تاب و گوشی و غذاهای خوشمزه است.

کانتاس ایرلاین (Qantas Airlines)

اگر با بلیط های معمولی این ایرلاین راهی سفرهای طولانی مدت شوید هرچند که جایگاه ها چندان ناراحت به نظر نمی آید اما کسانی که قد بلندتر از 180 متر دارند شاید دوست داشته باشند که جایگاه ها جای بیشتری داشته باشد برای همین خوب است که کابین فرست کلاس این ایرلاین را امتحان کنید. در این کلاس پوازی که در ایرباس A380 ارائه می گردد می توانید همه چیز را فقط با لمس انگشت تحت کنترل خودتان در بیاورید.

ویرجین آتلانتیک ایرویز (Virgin Atlantic Airways)

فرست کلاس را در این ایرلاین می توانید با هواپیمای ایرباس A330 تجربه کنید. پروازی هیجان انگیز که در آن به کابینی مجهز و لوکس با تخت بزرگ و تلویزیونی 12 اینچ وارد می شوید. در اینجا آنقدر فضای داخلی کابین امن و راحت است که حس می کنید طراح داخلی آن برای طراحی این کابین کاملا با سلیقه شما آشنا بوده است!

کاتای پاسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways)

پرازهای فرست کلاس این ایرلاین با با بوئینگ 747 و 777 انجام می گردد. اگر در فضای شخصی ای که این کلاس پروازی برایتان فراهم نموده احساس تنهایی می کنید نگران نباشید چون در این کابین آنقدر امکانات سرگرم کننده دارید که می توانید تمام روز را هم در این کابین بمانید بدون اینکه لحظه ای حوصله تان سر برود.

امارات ایرلاین

هواپیما در قسمت فرست کلاس فقط 14 جایگاه دارد و دکور و طراحی مجذوب کننده، آن را از دیگر قسمت ها متفاوت نموده است. در پرواز فرست کلاس این ایرلاین که با هواپیمای ایرباس A380 انجام می گردد می توانید در ارتفاع، دوش آب گرم داشته باشید و بعد از بیرون آمدن از حمام با خوراکی های خوشمزه پذیرایی شوید.

اتحاد ایرویز

با خرد بلیط این پرواز به یک کابین اختصاصی می روید و امکاناتی مثل تلویزیون 23 اینج در اختیارتان است. یک تلویزیون 23 اینچ برای هواپیما! آنقدر بزرگ است که حتی می توانید ریزترین جزئیات تصویر را هم ببینید. در این کابین وارد جهانیی مدرن و لوکس شده اید، بر روی جایگاه های سلطنتی می نشینید و هر وقت دوست داشتید به حمام شخصی می روید.

سنگاپور ایرلاین

بالاخره آن روز فرا رسید! سنگاپور ایرلاین از سوییت های خصوصی غافلگیر کننده اش در هواپیماهای A380 رونمایی کرد. با خرید بلیط 16 هزار دلاری این پرواز یک تلویزیون 23 اینچ، تخت 1.8 در 1.8 متر و غذاهایی با کیفیت بالا در اختیارتان است. در پرواز فرست کلاس این ایرلاین هیچ چیزی را با دیگران مسافران به اشتراک نمی گذارید و سوییت شما کاملا از دیگران مجزا شده است.

منبع: complex.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1449

به "برای پروازهای لوکس با کدام ایرلاین ها همراه شوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای پروازهای لوکس با کدام ایرلاین ها همراه شوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید