بایدن: ترامپ در مقابله با شیوع کرونا به مردم آمریکا خیانت کرد

به گزارش اخبار مشروح، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت از عملکرد ترامپ در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده و وی را به خیانت به مردم این کشور متهم کرده است.

بایدن: ترامپ در مقابله با شیوع کرونا به مردم آمریکا خیانت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در واکنش به پنهان کاری دونالد ترامپ در خصوص میزان خطر ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد: او با انجام ندادن وظیفه خودش در واقع به مردم آمریکا خیانت کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ پیش از این اذعان کرده است که میزان خطر و تهدید ناشی از ویروس کرونا را دستکم گرفته و این خطر را کوچک شمرده است. این اظهارات با واکنش تند بایدن روبرو شده است.

بایدن در سخنانی در جمع طرفدارانش در ایالت میشیگان تاکید کرد: ترامپ به مردم آمریکا خیانت کرده و آگاهانه درباره میزان خطرناک و مرگبار بودن ویروس کرونا به افکار عمومی دروغ گفته است.

وی در ادامه اضافه نمود: او این حقیقت را می دانست و عمدا آن را کم اهمیت و کوچک جلوه داده است. بدتر از آن اینکه ترامپ به مردم آمریکا دروغ گفته است. این کوتاهی و قصور در انجام وظیفه و یک رسوایی بزرگ است.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: در حالی که این بیماری مرگبار در کشور ما به سرعت گسترش پیدا می کرد، او نتوانست به وظیفه اش در این خصوص عمل کند. این خیانت بزرگی در مساله مرگ و زندگی مردم آمریکا بود.

شبکه سی ان ان یک فایل صوتی از مصاحبه خبرنگاری به نام باب وودوارد با ترامپ در 19 مارس منتشر کرده است که رئیس جمهور آمریکا در آن به کوچک نمایی و کم اهمیت دانستن عامدانه ویروس کرونا اذعان کرده است.

ترامپ در کنفرانس خبری در کاخ سفید ضمن پذیرش این موضوع گفت: نمی خواستم موجب ترویج ترس و هراس از این بیماری در بین مردم شوم.

تا به امروز بیش از شش و نیم میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 194 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 663

به "بایدن: ترامپ در مقابله با شیوع کرونا به مردم آمریکا خیانت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ در مقابله با شیوع کرونا به مردم آمریکا خیانت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید