اشیای سیمین و زرین همدان قبل از موعد سرانجام نمایشگاه از ویترین ها خارج شدند

به گزارش اخبار مشروح، ایلنا/ براساس خبرهای منتشر شده، اشیای سیمین و زرین همدان قبل از موعد سرانجام نمایشگاه از ویترین ها خارج شدند.

اشیای سیمین و زرین همدان قبل از موعد سرانجام نمایشگاه از ویترین ها خارج شدند

در حالی که قرار بود از پنجشنبه تا دوشنبه (2-6 شهریور 1402) گردشگران و اهالی همدان به مناسبت حضور ارزیاب یونسکو و تهیه پرونده ثبت جهانی هگمتانه بعلاوه آشنایی مردم و گردشگران با تاریخ و فرهنگ و تمدن همدان در موزه هگمتانه از نمایشگاه اشیا سیمین و زرین تماشا نمایند، در کمال حیرت و تعجب و در حالی که گروه ها و تورهای مختلف امروز قرار بود به بازدید خود ادامه دهند، شبانه اشیا از موزه هگمتانه خارج شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان و علیرضا حاجی بابایی، نماینده مجلس همدان طی بازدید از موزه اعلام نموده بودند به علت استقبال کم نظیر مردم و حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور در موزه و بازدید از این نمایشگاه می توانند احتمال تداوم این نمایشگاه تا خاتمه شهریور را آنالیز نمایند.

اکنون در شوک خبری و در حالی که هنوز یک روز دیگر تا خاتمه نمایشگاه باقی است، میراث فرهنگی استان همدان به صورت ناگهانی و شبانه اشیا را از نمایشگاه تخلیه و به موزه ملی تحویل داد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1739

به "اشیای سیمین و زرین همدان قبل از موعد سرانجام نمایشگاه از ویترین ها خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشیای سیمین و زرین همدان قبل از موعد سرانجام نمایشگاه از ویترین ها خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید