ابراز امیدواری سفیر کره جنوبی به تساوی در ملاقات با ایران!

به گزارش اخبار مشروح، مدیر تیم ملی فوتبال ایران با حضور در سفارت کره جنوبی با سفیر این کشور در تهران ملاقات و گفت و گو کرد.

ابراز امیدواری سفیر کره جنوبی به تساوی در ملاقات با ایران!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی که 4 فروردین در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2022 برگزار می گردد، با یون کانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران در محل سفارت این کشور دیدار کرد.

هیان در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو نماینده فوتبال آسیا در رقابت های جام جهانی گفت: خوشحالم که از این گروه هر دو تیم شایسته و قدرتمند فوتبال آسیا به مسابقات جام جهانی راه یافتند. ایران و کره جنوبی همیشه از قدرت های برتر فوتبال آسیا بوده اند و این بار هم با قدرت به جام جهانی 2022 صعود کردند. امیدوارم این دو تیم در مرحله نهایی مسابقات نمایندگان شایسته ای برای فوتبال آسیا باشند و نتایج ارزشمندی کسب نمایند.

سفیر کره جنوبی توضیح داد: ارتباط و همکاری های دو کشور همیشه بسیار محبت آمیز و نزدیک بوده، بعلاوه مسابقات دو تیم هم مجذوب کننده و تماشایی است. این بار بازی دو تیم تقریباً از حساسیت های همیشگی برخوردار نخواهد بود، اما باز هم فکر می کنم شاهد بازی مجذوب کنندهی بین دو قدرت برتر فوتبال آسیا هستیم. بازی رفت با تساوی یک - یک تمام شد و امیدوارم بازی برگشت 2 - 2 گردد و مسابقه پرگلی باشد تا طرفداران ایران و کره از این بازی لذت ببرند.

وی به مدیر تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد سفارت کره جنوبی در تهران در جهت هماهنگی حضور تیم ملی ایران در سئول همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال ایران خواهد داشت و در این بخش هر کمکی که برای این سفارت مقدور باشد انجام می گردد.

استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران نیز ضمن قدردانی از سفر کره جنوبی گفت: ابتدا از آقایان مدیرروستا و رزمجو که زحمت این دیدار را کشیدند تشکر می کنم. سلام گرم و مراتب قدردانى آقای میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به علت همکارى و نگاه سازنده جنابعالى را به حضورتان اعلام مى کنم. ایشان هم علاقه مند به حضور در این نشست بودند که به علت شرایط کاری امکان حضورشان فراهم نشد و در دیدارهاى بعدى دیدار مشترکى در مورد تقویت تعاملات و همکارى هاى فوتبالى با سرپرست محترم فدراسیون خواهیم داشت. روابط ورزشى دو کشور ایران و کره جنوبی همیشه بسیار خوب و نزدیک بوده و دو تیم مسابقات مجذوب کنندهی را در سال های گذشته برگزار نموده اند که خود من در بازی های مختلف مقابل تیم ملی کره حضور داشته ام.

وی اضافه کرد: از نگاه مثبت و سازنده سفیر محترم کره جنوبی در تهران تشکر می کنم که در پی تعامل نزدیک با تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران خصوصاً در آستانه دیدار دو تیم است. نامگذاری یک خیابان به نام مرکز کره در تهران و نامگذاری یک خیابان در سئول به نام تهران نشان دهنده عمق روابط دو کشور و ملت در سالیان گذشته است. امیدواریم جدا از نتیجه بازی شاهد یک مسابقه خوب و جوانمردانه از هر دو تیم باشیم و فوتبال زمینه توسعه همکاری های ایران و کره جنوبی به عنوان قدرت های برتر قاره آسیا را فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1496

به "ابراز امیدواری سفیر کره جنوبی به تساوی در ملاقات با ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری سفیر کره جنوبی به تساوی در ملاقات با ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید