آگهی 600 میلیونی خرید تارا ، قیمت تارا در بازار چقدر است؟

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران، پیش فروش تارا دستی در شرکت ایران خودرو از امروز 28 شهریور ماه شروع شد. طرح پیش فروش ایران خودرو، تنها شامل فروش تارا با موعد تحویل یک ساله می گردد.

آگهی 600 میلیونی خرید تارا ، قیمت تارا در بازار چقدر است؟

متقاضیان از امروز یکشنبه 28 شهریور تا سه شنبه 30 شهریور ماه فرصت دارند که برای شرکت در طرح پیش فروش تارا ثبت نام نمایند.

متقاضیاتی که در این طرح برنده شوند، باید مبلغ 140 میلیون تومان به اسم پیش پرداخت واریز نمایند. اما قیمت قطعی تارا در این طرح معین نیست و قیمت نهایی تارا شهریور 1401 معین می گردد.

قیمت تارا دستی چقدر است؟

بر اساس اعلام ایران خودرو، قیمت کارخانه تارا دستی 290 میلیون و 650 هزار تومان است. اما قیمت بازار آزاد تارا دستی دقیقا معین نیست و قیمت های متفاوتی برای این خودرو در بازا آزاد اسم می گردد. اما قیمت تارا در بازار آزاد از 350 میلیون تومان آغاز می گردد.

در بعضی از آگهی ها قیمت تارا دستی 400 میلیون تومان است و در بعضی دیگر تا 500 میلیون تومان هم قیمت گذاری شده است. بر این اساس قیمت تارا دستی در بازار آزاد هنوز معین نیست.

علت معین نبودن قیمت تارا این است که اولین مرحله پیش فروش تارا شهریور 99 برگزار گردید و خودروهای پیش فروش شده در سال گذشته، تازه تحویل مشتریان داده شده و بازار هنوز درباره قیمت این خودرو به نتیجه نرسیده است.

اما قیمت تارا دنده ای هم در بازار نامعین است. قیمت تارا دنده ای هم در بازار آزاد از 450 میلیون تومان آغاز می گردد و تا 600 میلیون هم می رسد. اگرچه بعضی از آگهی دهندگان قیمت تارای اتومات خود را تا 890 میلیون تومان هم آگهی نموده اند.

اما فعالان بازار معتقدند که قیمت این خودرو به علت عرضه تازه در بازار، معین نیست و احتمالا با افزایش عرضه تارا به بازار آزاد، کمی تعدیل می گردد و قیمت تارا کاهش پیدا می نماید.

شرایط خرید تارا

محدودیت های فروش فوق العاده هم همچنان در طرح پیش فروش تارا اجرا می گردد و بر این اساس شروطی همانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… همچنان اعمال خواهند شد.

متقاضیان برای شرکت در طرح پیش فروش تارا ایران خودرو می توانند به آدرس esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1257

به "آگهی 600 میلیونی خرید تارا ، قیمت تارا در بازار چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی 600 میلیونی خرید تارا ، قیمت تارا در بازار چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید