آپدیت تازه اسپایدرمن 2 هشت لباس تازه را به بازی اضافه می نماید

به گزارش اخبار مشروح، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، جزئیات به روزرسانی نسخه 1.003.000 را برای اسپایدرمن 2 (Marvels Spider-Man 2) منتشر نموده است.

آپدیت تازه اسپایدرمن 2 هشت لباس تازه را به بازی اضافه می نماید

این آپدیت که از 18 ژوئن (29 خرداد) در دسترس قرار می گیرد، چهار لباس تازه طراحی شده و چهار لباس قدیمی را به بازی اضافه می نماید و مطابق انتظار بهبودهایی را در ثبات بازی به همراه دارد. لباس های ذکر شده شامل موارد زیر می شوند:

  • لباس Metro Suit / مایلز مورالز: طراح مد، کالم دیلان (Colm Dillane)، لباس مترو را برای مایلز مورالس ایجاد نموده که با مدل های مختلف قرمز و مشکی، کلاسیک و سبز آبی و روشن ارائه می گردد.
  • لباس Ginga Suit / مایلز مورالز: این لباس که با نظر وینیسیوس جونیور ()، بازیکن رئال مادرید، ایجاد شده نامه ای عاشقانه به برزیل است که دارای ظاهری اسپرت برای مایلز مورالز با سایه های مشکی، سبز، زرد و آبی است. البته این لباس نیز دارای رنگ بندی های مختلف قرمز روی مشکی، کلاسیک و طلایی روی سفید است.
  • لباس Fluro Suit / پیتر پارکر: لاندو نوریس (Lando Norris)، پدیده موتورسواری الهام بخش این لباس شده که ریتم سریع بازی را نیز منعکس می نماید. این لباس با طرح رنگ کلاسیک، سفید روی مشکی و صورتی روی آبی در دسترس قرار می گیرد.
  • لباس Motorchic Suit / پیتر پارکر: این لباس که تماما از چرم پوشیده شده است، به پیتر پارکر طراحی تازه و منحصر به فرد دیگری می دهد و دارای طرح رنگی کلاسیک، مشکی و طلایی است که با نظر خواننده، بازیگر و مدل، رینا ساوایاما (Rina Sawayama)، ساخته شده است.
  • لباس Last Stand / پیتر پارکر: این لباس کلاسیک در کنار ظاهر خاص خود، یک نوع متفاوت با رنگ بندی مشکی کامل و زرد و سبز الهام گرفته از لباس Arachno-Man نیز دریافت می نماید.
  • لباس Into The Spider-Verse / پیتر پارکر: این ظاهر نمادین با الهام از طراحی پیتر پارکر در Spider-Man: Into the Spider-Verse به بازی اضافه خواهد شد.
  • لباس Animated Suit / مایلز مورالز: این لباس یادآور کارتون های کلاسیک و کمیک های قدیمی مرد عنکبوتی است.
  • لباس Uptown Pride Suit / مایلز مورالز: این لباس که با تزئینات طلایی کامل شده است، یکی از لباس های مورد علاقه هواداران در بازی مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس است که در این نسخه دارای تزئینات نقره ای، مشکی روی قرمز و آبی روی صورتی نیز است.

در نهایت، آخرین به روزرسانی اسپایدرمن 2 در کنار لباس های مختلف، بهبودهایی در ثبات را برای بازی به ارمغان می آورد و به بعضی بازخوردهای بازیکنان، مانند توانایی تعویض توانایی های پری و پیمایش از سیمبیوت به Spider Arms و بالعکس نیز پاسخ می دهد.

اسپایدرمن 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است. می توانید در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1766

به "آپدیت تازه اسپایدرمن 2 هشت لباس تازه را به بازی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه اسپایدرمن 2 هشت لباس تازه را به بازی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید