آنر V Purse؛ گوشی تاشو با امکان حمل به صورت کیف دستی

به گزارش اخبار مشروح، آنر V Purse از بند های قابل تعویض و طرح های مختلف برای نمایشگر همواره روشن بهره می برد.

آنر V Purse؛ گوشی تاشو با امکان حمل به صورت کیف دستی

به گزارش دیجیاتو، شرکت آنر در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2023 برلین، از یک گوشی تاشو مفهومی منحصربه فرد به نام آنر V Purse رونمایی کرد. این دستگاه که نمایشگر تاشو آن در بخش بیرونی اش واقع شده است، می تواند نقش یک کیف دستی را هم برای کاربر ایفا نماید، البته مسلماً نمی توانید درون آن چیزی قرار دهید!

گوشی تازه آنر ضحامت بسیار کمی دارد و درحالت بسته ضخامتش تنها به 9 میلی متری می رسد که نه تنها از آنر مجیک V2، بلکه از بعضی گوشی های استاندارد هم باریک تر است. به گفته آنر، این دستگاه ترکیبی از طراحی فیزیکی (بند قابل جداسازی) و سبک های مختلف نمایشگر همواره روشن است که طراحان مطرح این سبک ها را طراحی نموده اند.

هدف از بند های قابل تعویض و سبک ها یا طرح های مختلف نمایشگر همواره روشن که در هر دو سمت قابل مشاهده هستند، امکان استفاده از آن به عنوان کیف با لباس های مختلف عنوان شده است، بنابراین نیازی به خرید لباس های مختلف نخواهید داشت.

علاوه براین، آنر برای ساخت این گوشی تاشو از مواد پایدار هم استفاده نموده که شامل چرم مصنوعی برای بند ها می گردد. آنر می گوید محصولاتی مانند گوشی تاشو تازهش، مصرف نمایندگان را تشویق می نمایند که اندازه خرید خود را کاهش دهند و در مقابل، از محصولات به مدت طولانی تری استفاده نمایند.

از آنجایی که با یک محصول مفهومی روبه رو هستیم، امکان خرید آن وجود ندارد. بااین حال آنر مشغول توسعه یک پلتفرم تازه برای طراحی سبک های نمایشگر همواره روشن است که به توسعه دهندگان و طراحان در سراسر دنیا اجازه می دهد که سبک های خود را خلق نمایند.

این پلتفرم به طرح های نمایشگر همواره روشن اجازه می دهد تا با کاربر تعامل داشته باشند و نسبت به محیط واکنش نشان دهند. این طرح ها بعلاوه لمس کاربر را دنبال می نمایند و به سنسور ها و شتاب سنج دسترسی دارند.

با توجه به اینکه آنر برنامه ای برای فراوری انبوه این محصول ندارد، مشخصات سخت افزاری اش را اعلام ننموده، بااین حال گفته است که نمایشگر آن تا 400 هزار بار باز و بسته شدن عملکردش را حفظ می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1741

به "آنر V Purse؛ گوشی تاشو با امکان حمل به صورت کیف دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر V Purse؛ گوشی تاشو با امکان حمل به صورت کیف دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید