کندترین لپ تاپ تازه دنیا اکنون به فروش گذاشته شده، با ویندوز 95 و یک پردازنده تقریباً 40 ساله

به گزارش اخبار مشروح، علاقه مندان به بازی های قدیمی یا رترو امروزه راه های زیادی برای لذت بردن از نوستالژی دارند، از جمله شبیه سازهای PC، اپلیکیشن های بازی موبایل و کنسول های پلاگ -اند-پلی برای تلویزیون ها، اما Pocket 386، یک لپ تاپ مینی، با استفاده از سخت افزار اصلی قدیمی برای ایجاد حس واقعی گذشته، واقعا نوستالژیک است!

کندترین لپ تاپ تازه دنیا اکنون به فروش گذاشته شده، با ویندوز 95 و یک پردازنده تقریباً 40 ساله

این دستگاه که ساخت چین است، دارای یک تراشه 40 مگاهرتزی 386 SX، هشت مگابایت DRAM، یک کارت VGA قابل تعویض و طراحی ای شبیه به کامپیوترهای اوایل دهه 90 است.

صفحه نمایش 7 اینچی IPS LCD دستگاه Pocket 386 بین نسبت های 16:9 و 4:3 تغییر مقدار می دهد تا مناسب سلیقه کاربر گردد و تعادلی بین سبک های نمایش مدرن و قدیمی ایجاد کند. این لپ تاپ ترک پد است؛ در عوض، کلیدهای جهت و کلیدهای عملکردی خاص به عنوان کنترل های ماوس عمل می نمایند که به جذابیت قدیمی آن اضافه می نماید.

پورت های اتصال مانند PS/2 و VGA امکان اتصال لوازم جانبی مانند ماوس های ترک بال و مانیتورهای CRT را به آن فراهم می نمایند.

این گجت به صورت پیش فرض با ویندوز 3.11 عرضه می گردد و امکان ارتقا به ویندوز 95 را نیز دارد تادامنه نرم افزاری گسترده تری را پشتیبانی می نماید.

قیمت آن با تخفیف 187 دلار است ولی قیمت آن پس از این تحفیف مراحل اولیه 300 دلار خواهد بود. Pocket 386 در نسخه های مشکی و شفاف عرضه خواهد شد.

حتی بعضی از بازی های قدیمی مانند Doom، Wolfenstein 3-D، و Commander Keen4 را روی آن تست شده.

فراتر از بازی های قدیمی، Pocket 386 ، می تواند برنامه های تجاری قدیمی که احتیاج به سیستم عامل قدیمی دارند، برنامه نویسی و نیز پردازش کلمات انجام دهد یا به عنوان یک دستگاه قابل حمل برای اجرای ابزارهای نرم افزاری کلاسیک استفاده گردد،

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1767

به "کندترین لپ تاپ تازه دنیا اکنون به فروش گذاشته شده، با ویندوز 95 و یک پردازنده تقریباً 40 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کندترین لپ تاپ تازه دنیا اکنون به فروش گذاشته شده، با ویندوز 95 و یک پردازنده تقریباً 40 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید