کاهش 30درصدی ترافیک راه های خراسان شمالی در اسفندماه

به گزارش اخبار مشروح، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از کاهش 30 درصدی ترافیک راه های خراسان شمالی طی یک ماه اخیر خبر داد.

کاهش 30درصدی ترافیک راه های خراسان شمالی در اسفندماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، جعفر شهامت روز سه شنبه 27 اسفندماه 98 گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، گشت راهداری و ترابری در ورودی های استان مستقر است.

او بیان کرد: نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی برون شهری باهدف ممانعت توقف در محدوده شهری و همچنین ممنوعیت سرویس دهی به استان های درگیر کرونا اعمال شده و این روال همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اضافه نمود: عملیات ضروری راهداری و پیمانکاران مربوطه، با توجه به سیاست های کشور و استان درزمینهٔ مهار ویروس کرونا و پیش بینی افزایش سفرها طی ماه های بعدی به دلیل همکاری مردم در خودداری از سفرهای تفریحی طی ایام تعطیلات نوروز بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

او به عموم مردم و رانندگان زحمتکش ناوگان حمل ونقل کالا و مسافر توصیه کرد ایمنی و موارد بهداشتی را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز برای حفظ سلامت جامعه پرهیز کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 317

به "کاهش 30درصدی ترافیک راه های خراسان شمالی در اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 30درصدی ترافیک راه های خراسان شمالی در اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید