پیشرفت فیزیکی 80درصدی مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در فاروج

به گزارش اخبار مشروح، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فاروج با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده ای، گفت: یک مجتمع خدمات رفاهی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 80درصد در حال تکمیل است.

پیشرفت فیزیکی 80درصدی مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در فاروج

لذت بخشترین تجربه سفر را با آژانس دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، مجید سعیدیان روز چهارشنبه 28 اسفندماه 98 اظهار کرد: مجتمع خدمات رفاهی ثامن واقع در کیلومتر پنج جاده فاروج قوچان به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

او بیان کرد: اجرای گازرسانی به این مجتمع به عنوان یکی از پروژه های زیرساختی در امسال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فاروج اضافه نمود: احداث این مجتمع های بین جاده ای ضمن تأمین بهتر امنیت و رفاه رانندگان و مسافران، زمینه ارائه خدمات مناسب تر به مسافران را فراهم می نماید و رغبت مسافران برای ماندگاری در شهر را افزایش می دهد.

شهرستان فاروج در شرق استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهر باجگیران، از جنوب به شهرستان اسفراین، از غرب به شهرستان شیروان و از شرق به قوچان در استان خراسان رضوی منتهی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 320

به "پیشرفت فیزیکی 80درصدی مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در فاروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت فیزیکی 80درصدی مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در فاروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید