پرسپولیس وارد مهمترین ماه شده است، روزهای سخت در انتظار سرخپوشان

به گزارش اخبار مشروح، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم های لیگ رجحان در دو هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ برتر سال جاری تحت تاثیر کرونا شروع شده است. به هر حال تقویم بازی ها کمی دچار تغییر شده است و این باعث شد تا بدنسازی ابتدای فصل تیم ها تغییر پیدا کند.

پرسپولیس وارد مهمترین ماه شده است، روزهای سخت در انتظار سرخپوشان

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: من فکر می کنم فشردگی بازی ها باعث گردد تا تیم ها در اواسط فصل دچار مشکل شوند. ضمن اینکه نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید در هفته، حداقل دو بار بازی نمایند و این موضوع احتیاج به آمادگی کامل بازیکنان دارد. همچنین پرسپولیس نیز باید در فینال لیگ قهرمانان فصل جاری بازی کند و به نظرم هیچ ملاقاتی مهم تر از این بازی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: به نظرم پرسپولیس به مهم ترین بازی خود رسیده است. آذرماه می تواند مهم ترین برگه از تاریخ این باشگاه باشد.

وی راجع به عملکرد این تیم در دو ملاقات گذشته توضیح داد: پرسپولیس تا حالا فقط یک گل زده است و این برای تیمی که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر و فینالیست آسیاست اهمیت زیادی دارد. با این حال من فکر می کنم مهدی عبدی خیلی زود می تواند خودش را در ترکیب پرسپولیس جا بیندازد. او در دربی به استقلال و در ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به النصر گل زده است. پس او می تواند با تمرکز بیشتر در لیگ برتر هم آغاز به گلزنی کند.

حلالی در سرانجام اعلام نمود: حفظ قهرمانی سخت ترین کار برای هر تیمی است اما پرسپولیس نشان داده است می تواند خودش را بالا نگه دارد. به نظرم پرسپولیس با تمرکز بالا و حفظ آرامش تیمی می تواند به قهرمانی در آسیا برسد. هیچ چیز مهم تر از این امر برای هوادارانش نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 790

به "پرسپولیس وارد مهمترین ماه شده است، روزهای سخت در انتظار سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس وارد مهمترین ماه شده است، روزهای سخت در انتظار سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید