(ویدئو و تصویر) اولین گوشی هوشمند مچی دنیا!

به گزارش اخبار مشروح، یک شرکت فناوری اسلوونیایی، اخیراً یک گوشی ابتکاری را رونمایی نموده که همانند ساعت هوشمند بر روی مچ دست قرار می گیرد و قابلیت های گوشی هوشمند و ساعت هوشمند را به صورت ترکیبی به کاربر ارائه می دهد. این گوشی بعلاوه محفظه جالب توجهی را در خود جای داده که برای قرار گرفتن گوشی های دستگاه طراحی شده است.

(ویدئو و تصویر) اولین گوشی هوشمند مچی دنیا!

به گزارش خبرنگاران، شرکت Anton Cvelbar یک یک توسعه دهنده محصول جاه طلب اسلوونیایی با ایده های خلاقانه برای غنی سازی و بهبود تجربه کاربری محصولات الکترونیکی موجود با افزودن ویژگی های جالب توجه است. این شرکت پیش از این با معرفی باریک ترین ایرپاد های دنیا، قابلیت و توانایی خود را به دنیایان نشان داده بود و اکنون میخواهد تا با عرضه اولین گوشی هوشمند مچی دنیا که محفظه محصربفردی برای ایرپاد های خود دارد، بیش از پیش بر این معروفیت خود بیفزاید.

این شرکت برای توسعه این ایده خود یک کمپین جمع آوری یاری اقتصادی به وسیله IndieGogo را راه انداخته است. این ایده در اصل یک ساعت هوشمند شیک با هدفون داخلی است که می تواند در زیر قاب ساعت مستطیل شکل ذخیره گردد. به این ترتیب می توانید به سرعت و به راحتی ایرپاد ها را پس از یک تمرین فشرده ذخیره کنید. این ایده بعلاوه خطر گم شدن گوشی ها را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد. شارژ ایرپاد ها را نیز می توان به وسیله خود ساعت انجام داد.

آنتون نه تنها این گوشی مچی را به یک محفظه گوش گیر مجهز نموده است، بلکه یک نمایشگر نسبتاً بزرگ دوم نیز را در دسترس قرار می دهد. نمایشگر دوم منحنی است و در مقابل صفحه اصلی قرار گرفته است. بنابراین، صفحه نمایش هنگام پوشیدن در قسمت زیرین مچ قرار می گیرد. شرکت سازنده می گوید برای بهبود راحتی پوشیدن، می توان از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر نیز برای این کار استفاده کرد.

در نتیجه این صفحه نمایش دوم، این ساعت همه کاره می تواند کاملاً به عنوان یک دستگاه مستقل مورد استفاده قرار گیرد، جایی که کاربران احتیاج کمتری به گرفتن گوشی هوشمند خود را تجربه خواهند کرد. کاربران می توانند به سادگی به پیمایش ادامه دهند، به پیغام ها پاسخ دهند یا از محتوای چندرسانه ای دستگاه خود لذت ببرند. این تلفن مچی با گنجاندن ویژگی های سلامتی، مانند نمایشگر ضربان قلب، عملکرد همه کاره را ارائه می نماید.

منبع: letsgodigital

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1538

به "(ویدئو و تصویر) اولین گوشی هوشمند مچی دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو و تصویر) اولین گوشی هوشمند مچی دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید