مثلث طلایی پرسپولیس از هم می پاشد ، چهره متعصب سرخ ها در پی جدایی؟

به گزارش اخبار مشروح، گفته می شد درویش میخواهد بهنام ابوالقاسم پور که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان مهاجم و بازیکن این تیم را داشته در لیگ بیست و سوم جانشین افشین پیروانی کند.

مثلث طلایی پرسپولیس از هم می پاشد ، چهره متعصب سرخ ها در پی جدایی؟

به گزارش خبرنگاران افشین پیروانی که از زمان حضور در پرسپولیس نقشی فراتر از یک سرپرست و مدیر تیم را برعهده داشته و در کنار وظایف سازمانی خود از تمامی پتانسیل برای پیروزیت قرمزها بهره برده است به همین علت محبوبیت او به واسطه اتفاقاتی که دنبال نموده، بین طرفداران این تیم افزایش پیدا نموده است و اگر قرار باشد کسی جانشین او گردد قطعا چالش سختی با طرفداران این تیم خواهد داشت.

در این بین طی چند روز گذشته گفته می شد درویش میخواهد بهنام ابوالقاسم پور که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان مهاجم و بازیکن این تیم را داشته با توجه به روابط خوبی که با او دارد در لیگ بیست و سوم جانشین افشین پیروانی کند، اما پیگیریهای حاکی از این است پس از انتشار این خبرها ابوالقاسمپور طی تماسی با پیروانی ضمن تبریک قهرمانی های پرسپولیس به او در مکالمه تلفنی تاکید می نماید با توجه به پستی که در باشگاه سایپا دارد اصلا قصدی برای جانشینی او ندارد و انتشار این اخبار تنها برای ایجاد حاشیه است.

با این حال باید دید در روزهایی که طرفداران پرسپولیس با عبور از چالش مدیرعاملی رضا درویش و ابقای یحیی گل محمدی، نگران ادامه حضور مدیر تیم روی نیمکت هستند، چه تصمیمی از سوی افشین پیروانی گرفته خواهد شد و آیا مدافع سابق قرمزها کار را در بخش مدیریت تیم دنبال خواهد نمود یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

طی فصل های اخیر پیروانی، باقری و گل محمدی مثلث پیروز پرسپولیس را تشکیل داده بودند و حالا محتمل است یک ضلع این مثلث فصل بعد نباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1716

به "مثلث طلایی پرسپولیس از هم می پاشد ، چهره متعصب سرخ ها در پی جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثلث طلایی پرسپولیس از هم می پاشد ، چهره متعصب سرخ ها در پی جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید