عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، سلطان نشین عمان همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود را به مدت یکهفته از فردا سه شنبه ساعت یک بعد ازظهر به وقت محلی، می بندد.

عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم مقامات عمانی به دنبال شیوع نوع جدید از ویروس کرونا است که سبب شده است که همه کشورها تدابیری به اجرا درآورند.

از سویی دیگر کویت هم از بستن مرزها و تعلیق پروازها از امروز تا اول ژانویه اطلاع داد و اعلام نمود: همه پروازهای تجاری به فرودگاه بین المللی کویت و بالعکس تعلیق، و همه مبادی زمینی و دریایی از ساعت 11 امشب به وقت محلی بسته خواهد شد.

پس از بروز و ظهور نوع جدیدی از کرونا در انگلیس بیشتر کشورهای اروپا ارتباط با انگلیس را قطع نموده اند و عربستان سعودی هم در این راستا به مدت یک هفته همه پروازهای هوایی خود را متوقف نموده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت سعودی از انجام مذاکرات با روسیه و چین به منظور دست یابی به واکسن کووید 19 اطلاع داد.

وزارت بهداشت سعودی اعلام نمود: مذاکرات و رایزنی ها در این زمینه در جریان است اما هنوز عربستان تصمیمی نگرفته است و احتمال نمی دهیم که واکسن های دیگری قبل از چهارماهه اول سال 2021 به عربستان برسد. عربستان سه محموله واکسن فایزر دریافت نموده است و احتمال می دهیم که محموله های بیشتری قبل از خاتمه سال دریافت کنیم. ما به دنبال واکسیناسیون عمومی در عربستان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 787

به "عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان همه مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید