روتختی کودک با طرح های شاد و فانتزی زیبا و سرگرم کننده

به گزارش اخبار مشروح، روتختی کودک معمولا آخرین وسیله ای است که برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک انتخاب خواهید کرد. به احتمال بسیار زیاد قبل از خرید روتختی، دیوارهای رنگ شده اند، تخت خواب خریداری شده و فرش و کفپوش مناسب هم برای اتاق نصب شده است در نتیجه می توان گفت انتخاب روتختی کاری آسان و راحت تر نسبت به انتخاب وسایل دیگر اتاق کودک است. اما در انتخاب روتختی مناسب هم باید نکاتی را رعایت کنید تا انتخاب مطمئن تری در این زمینه داشته باشید.

روتختی کودک با طرح های شاد و فانتزی زیبا و سرگرم کننده

همواره در خرید لوازم اتاق کودک ابتدا به جنبه ایمنی و سلامتی والبته نحوه نظافت و تمیزی آن توجه کنید. از آنجایی که پارچه روتختی از مواد بسیار گوناگونی ساخته می شوند باید به آلرژی زا بودن آنها توجه زیادی کنید. برای مثال مواد مانند پولی استر و پارچه های نخی آغشته به رزین ممکن است آلرژی زا باشند بنابراین هنگام خرید به برچسب زده شده توجه و آنرا به دقت مطالعه کنید. همچنین روتختی اتاق کودک معمولا بیش از روتختی بزرگسالان به شست و شو و پاکیزگی احتیاج دارد بنابراین انتخاب مدلی که با شستن های مداوم رنگ و کیفیت خود را حفظ کند اهمیت زیادی دارد. سعی کنید روتختی کودک را از جنس پارچه های نرم و بادوام انتخاب کنید تا برای مدت طولانی تر قابل استفاده باشند.

سایز روتختی اتاق کودک باید قبل از انتخاب طرح و رنگ مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین ابتدا سایز تخت کودک را معین کنید و سپس به سراغ انتخاب رنگ و استایل روتختی بروید. تنوع در طرح و رنگ روتختی کودک بیش از هر چیز دیگری است اما معروف ترین ها استایل ها معمولا چهل تکه و وصله وصله هستند. برای رنگ روتختی می توانید از رنگ های برجسته و روشن با طرح های شاد و جذاب مانند شخصیت های مورد علاقه کارتونی یا منظره طبیعی بهره ببرید؛ اگر فرزندتان علاقه زیادی به ورزش دارد می توانید از نمونه هایی با زمینه ورزشی مانند توپ فوتبال یا زمین سبز چمن بهره ببرید.

روتختی کودک

منبع: اتاق
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 705

به "روتختی کودک با طرح های شاد و فانتزی زیبا و سرگرم کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روتختی کودک با طرح های شاد و فانتزی زیبا و سرگرم کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید