دکوراسیون مبلمان و سرویس خواب برای منازل کوچک

به گزارش اخبار مشروح، رپرتاژ آگهی - چیدمان و تزئین خانه های کوچک، خلاقیت های خاص و زیرکانه ای می طلبد و ذهن معماران داخلی و طراحان را بیشتر به چالش می کشد چرا که آراستن و جلوه بخشیدن به فضاهای کوچک گاهی اوقات به کار بسیار دشواری تبدیل می گردد، همه قسمت های خانه باید به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار بگیرند.

دکوراسیون مبلمان و سرویس خواب برای منازل کوچک

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

یک طراح حرفه ای باید بداند کجا جای مناسب تری برای کمد دیواری است و یا اینکه دقیقا چگونه تمام امکانات بهداشتی لازم را در فضای کوچک حمام و دستشویی بگنجاند و یا یک سرویس خواب ساده و شیک برای اتاق خواب کوچک انتخاب کند.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

دکوراسیون بسیار لوکس و قیمتی تنها مختص محیط های عظیم و مجلل نیست بلکه خانه کوچک شما هم می تواند نمونه کوچکی از یک منزل عظیم و باشکوه باشد و اشیا و دکوراسیون گران قیمتی در خود بگنجاند، همه چیز بستگی به بودجه شما دارد اما اصلا ناامید و ناراحت نباشید چرا که حتی خانه کوچک و یک خوابه شما هم این قابلیت را دارد که به محیطی متفاوت و شیک تبدیل شود.

ایده های چیدمان برای منزل کوچک

  • برای حمام کوچکتان از آویز، آینه و لوازم جانبی کوچک و مختصر بهره ببرید و تا حد امکان برای پیشگیری از شلخته بنظر رسیدن فضا لوازم بهداشتی خود را دور از دید قرار دهید.
  • در خرید سرویس خواب هوشمندانه عمل کنید، سرویس خوابی را بخرید که از فضای موجود بهترین استفاده شود مثلا سرویس خواب اسپرت کشودار گزینه مناسبی برای فضای کوچک خواهد بود.
  • برای فضاهای بسیار کوچک از داشتن کتابخانه های زمینی صرف نظر کنید و به هیچ وجه فضای کف را اشغال نکنید درعوض می توانید قفسه های دیواری را جایگزین کنید این مورد خانه شما را شیک تر نیز جلوه می دهد.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

  • از انتخاب مبلمانی که با فضای منزلتان تناسب ندارید بپرهیزید، بطور مثال اگر خانه تان به اندازه کافی عظیم نیست از خرید میز ناهارخوری عظیم استفاده نکنید درعوض می توانید به وسیله فروشگاه اینترنتی دیجی چوب، مبلمان ارزان و شیک و کوچک و حتی میز ناهارخوری کم جا تهیه کنید.
  • بیش از حد از وسایل تزئینی و اکسسوری های یک شکل استفاده نکنید، بکار بردن وسایل دکوری به اندازه کافی باعث می شود هم ارزش آنها حفظ شود و هم فضای خانه ملتطف تر باشد، تا حد ممکن از ایجاد آلودگی بصری جلوگیری کنید.
  • تا حد امکان از انتخاب کاغذ دیواری شلوغ و رنگ تیره برای کفپوش منزل و دیوارها جلوگیری کنید چون این عوامل باعث کوچکتر به نظر رسیدن خانه می شوند، عاشق دیوارهای سفید و روشن خانه تان باشید شاید گاهی اوقات کسل کننده به نظر برسند اما درنهایت هم آرامش بخش است و هم هرفضای کوچکی را عظیمتر جلوه می دهد.
  • لطفا از سقف خانه کوچکتان و آپارتمانی تان لوستر عظیم آویزان نکنید چون هم سقف خانه را کوتاه تر نشان می دهد و هم فضای منزل را دلگیر می نماید، درعوض با انتخاب لوستر کوچک و متناسب می توانید فضا را رویایی و آرامش بخش نموده و حس خوبی دریافت کنید.
  • منزلتان کوچک و آپارتمانی است؟؟؟ قصد خرید مبلمان دارید و نمی دانید کدام مبل و میز ناهارخوری خوری برای خانه شما مناسب تر است؟ اگر واقعا شیک بودن فضای منزل برایتان مهم است و درعین حال بودجه محدودی دارید به سراغ مبل هایی با تاج و دسته های عظیم نروید درعوض با خرید مستقیم مبل از تولیدی دست روی مبل راحتی کوچک و ارزان بگذارید.
  • از هرگوشه به گوشه فضای خانه مانند زیر پله ها استفاده زیرکانه و بهینه داشته باشید، لوازم منزلتان را هوشمندانه انتخاب کنید مثلا میز ناهارخوری کمجا گرد و یا تاشو بکار ببرید، تا حد ممکن پرده شفاف به پنجره ها آویزان کنید، از آینه ها در دکوراسیون به گونه ای بهره ببرید که خطای دید ایجاد نموده و فضا را عظیمتر از آنچه هست نشان دهد.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید

  • خب تابحال گفته شد که رنگ روشن تاثیر به سزایی در عظیمتر نشان دادن فضا دارد اما خب باید مواظب باشید که دچار افراط نشوید تا فضای خانه بی روح و سرد بنظر نرسد برای این کار میتوانید در بعضی اشیا اتاق از رنگ زنده بهره ببرید بطور مثال یک فرش خوش رنگ برروی پارکت های روشن فوق العاده بنظر خواهد رسید یا از گذاشتن کوسن های رنگی بر روی مبل راحتی کوچکتان صرف نظر نکنید.
  • چیدمان و تزئین اتاق های باریک و دراز چالش بسیار هیجان انگیزیست، خب بیشتر طراحان مبل راحتی ال را یکی از بهترین گزینه ها برای این فضا می دانند در واقع خوب است مبلی بخرید که کاملا بتوان آن را به دیوار تکیه داد چون این کار به اتاق عمق بیشتری می بخشد ، از قلم نیاندازید که یک کاناپه پرکار باعث می شود یک فضای کوچک، کوچکتر بنظر برسد.
  • معجزه قفسه های دیواری را در فضای کوچک به یاد داشته باشید!!! اگر این امکان وجود ندارد که کاناپه راحتی خود را به دیوار تکیه دهید خب می توانید درعوض از فضای خالی که درپشتش ایجاد شده برای قرار دادن قفسه های دیواری شیک با سبک و طراحی کاملا جذاب و امروز برای قرار دادن وسایل های دکوری تان بهره ببرید.
  • یک نکته مهم دیگر برای خانه های کوچک این است که نگذارید خانه نامنظم بنظر بیاید، درواقع فضاهای کوچک به راحتی تحت تاثیر وسایل زیاد قرار می گیرند و یک نامنظمی کوچک، سریع روی جو خانه تاثیر می گذارد بنابر این همیشه در حفظ نظم خانه کوشا باشید.
  • لطفا از خرید مبل راحتی زیاد، مبل سلطنتی و کلاسیک و یا خرید مبل راحتی عظیم برای خانه کوچکتان صرف نظر کنید! تنها کافیست با یک بودجه اندک به سراغ مبلمان ارزان و شیک و کمجا بروید و با انتخاب درست خانه رویاییتان را بسازید، بهتر است دست روی مبل با رنگ خنثی با دسته های کوچک بگذارید، حتی ما پیشنهاد می کنیم بجای استفاده از کاناپه عظیم یک مبل لاوست ظریف را جایگزین کنید.

در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب انواع سرویس خواب اسپرت، انواع مبل راحتی ال ، مبل چستر و میز ناهارخوری کمجا برای مشتریان محترم که منازل کوچک دارند بصورت آنلاین، ارزان و بدون واسطه عرضه می شود، این فرصت ویژه را ازدست ندهید.

وب سایت رسمی دیجی چوب : www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی و فروش: 02166300923

ارتباط در واس آپ و تلگرام : 09036231055

  1. برند برتر سال 1398
  2. دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن
  3. دارای جواز کسب
  4. عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی
  5. عضو انجمن صنفی کسب و کار های الکترونیک
  6. دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال
منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 605

به "دکوراسیون مبلمان و سرویس خواب برای منازل کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون مبلمان و سرویس خواب برای منازل کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید