جنگ عجیب سرخابی ها پیش از دربی آسیایی، پرسپولیس به عمد باخت؟

به گزارش اخبار مشروح، پس از شکست پرسپولیس مقابل الوحده این شایعه در فضای مجازی به راه افتاد که شاگردان گل محمدی با هدف عدم صعود استقلال در این مسابقه فوتبال همیشگی شان را ارائه نکردند!

جنگ عجیب سرخابی ها پیش از دربی آسیایی، پرسپولیس به عمد باخت؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس در حالی در پنجمین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم الوحده شد که شاگردان یحیی گل محمدی کوشش بسیاری برای باز کردن دروازه نماینده کشور امارات انجام دادند و بارها دروازه تیم الوحده را آماج حملات خود قرار داده و تا آستانه باز کردن آن پیش رفتند.

اما پس از انتها این مسابقه و شکست تیم پرسپولیس بعضی از شبکه های مجازی و صفحات اینستاگرامی هواداری استقلال با اشاره به این باخت و سقوط یک پله ای تیم محبوبشان در جدول سه تیم برتر دوم گروه های پنجگانه، این شایعه را به راه انداختند که شکست پرسپولیس مقابل الوحده بی دلیل نبوده است.

تیم الوحده در مرحله گروهی با این برد 10امتیازی شده و به صدر جدول تیم های برتر دوم گروه های پنجگانه صعود کرد. پس از الوحده، النصر عربستان با 8 امتیاز بهترین تیم دوم این پنج گروه است و استقلال به همراه الاهلی و تراکتور تیم های 7 امتیازی هستند که با تفاضل گل در رده های سوم، چهارم و پنجم جدول قرار دارند. با این حساب استقلال در بازی با الاهلی حتماً باید برنده از میدان خارج گردد تا خود را در صدر جدول تیم های برتر دوم گروه های پنجگانه قرار بدهد. در غیر این صورت بخت استقلال برای صعود باز هم کم می گردد.

اما در همین زمینه باید به مصاحبه بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس هم اشاره نمود که این قبیل شایعات را بچگانه و در سطح کری خوانی های هواداری دانستند. به طور مثال فرشاد پیوس در این زمینه مطرح نمود: این شایعات برای به حاشیه بردن تیم پرسپولیس است. در حالی که همه دیدند شاگردان یحیی با تمام وجود برای کسب حداقل امتیاز کوشش کردند.

با این همه این موضوع همچنان در صفحات مجازی، کانال ها و شبکه های هواداری به شدت داغ است و با حساسیت خاصی بین طرفداران سرخابی دنبال می گردد.

طرفداران استقلالی مدعی هستند که پرسپولیسی ها از ترس تقابل با استقلالِ آماده فرهاد مجیدی، قصد داشتند با شکست الوحده کاری نمایند که استقلال در جمع تیم های برتر دوم گروه های پنجگانه قرار نگیرد.

در نقطه مقابل هم پرسپولیسی ها به استقلالی ها حمله نموده و آنها را به دروغ پراکنی متهم می نمایند و باخت پرسپولیس را یک باخت کاملا غم انگیز و غیرمنتظره می دانند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1093

به "جنگ عجیب سرخابی ها پیش از دربی آسیایی، پرسپولیس به عمد باخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ عجیب سرخابی ها پیش از دربی آسیایی، پرسپولیس به عمد باخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید