تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید

به گزارش اخبار مشروح، تعلل نکنید، همین امروز برای تغییر دکوراسیون با پرده دست به کار شوید. برای تغییر از اتاق های کوچک تر شروع کنید و انتخاب جسورانه خود را با تغییر در پرده اتاق پذیرایی به خاتمه برسانید.

تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید

پنجره ها نقاط کانونی تمام اتاق ها هستند. تغییر دکوراسیون با پرده ای متناسب با بقیه اجزای اتاق، دکوراسیون داخلی اتاق شما را تغییری چشمگیر خواهد داد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان تاثیر پرده در دکوراسیون منزل می پردازیم.

تاثیر پرده در دکوراسیون منزل

تغییر پرده اتاق یک حرکت راحت و سریع است که شما را خسته نخواهد کرد. تعویض پرده ساده اتاق تان با یک پرده طرح دار راه حلی مقرون به صرفه و آسان است. اول چشمانتان را ببندید و به تغییر دکوراسیون با پرده مورد علاقه تان فکر کنید، چند المان از طرح مورد نظر را انتخاب کنید. طرح های ساده را بیشتر می پسندید یا شلوغ؟ اشکال هندسی دوست دارید یا گل؟ رنگ تیره مد نظرتان است یا روشن؟

رنگ مناسب برای پرده

رنگ های خنثی مانند خردلی می تواند به اتاق شما گرمی ببخشد و رنگ های ملایم و روشن مثل آبی آرامش را به خانه هدیه می دهد. اگر نمایش نظم و یکدستی در خانه برایتان اولویت دارد می توانید از پارچه مبل یا روتختی برای پرده اتاق هم بهره ببرید. طرح های راه راه و خال خال دکور اتاق شما را مدرن می نماید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب یکبار برای همواره خانه را منظم کنید سر بزنید.

پرده بلند یا کوتاه؟

علاوه بر جنس، رنگ و طرح پرده یا کوتاهی و بلندی آن هم می تواند در تغییر دکوراسیون خانه نقش داشته باشد. اگر یک دکور مدرن و اسپرت در نظر دارید دوخت پرده چند سانت بعد از پنجره کافیست. شما برای داشتن دکور اسپرت نیازی به پرده های بلند ندارید. این مدل پرده برای اتاق خواب و آشپزخانه، زیبا و مناسب است. ولی اگر در پی ایجاد یک دکور رسمی و کلاسیک هستید صرف نظر از میزان پنجره، پرده ها را تا کف زمین ادامه دهید. از انتخاب پرده بلند، حتی پرده ای که کمی کف زمین کشیده می گردد، هراسی نداشته باشید.

پرده هایی که کف زمین کشیده می شوند، یک راه چاره خوب برای اضافه کردن ظاهری شیک و ملایم به خانه هستند. از اهمیت پرده در تغییر دکوراسیون هم که بگذریم نمی توانیم قدرت پرده ها در پوشاندن ایرادات دیوار و پنجره ها را نادیده بگیریم. اگر رنگ دیوار به خوبی زده نشده ولی شما دیگر پولی برای تغییر رنگش ندارید و یا اگر از شکل پنجره های تان راضی نیستید می توانید از پرده ها یاری بگیرید. چطور؟

تاثیر پرده در دکوراسیون مدرن

در طراحی دکوراسیون مدرن پرده ها نقش بسیار مهمی دارند. خوشبختانه در دنیای مدرن هر رنگ، طرح، یا پارچه ای که مد نظرتان باشد به راحتی پیدا خواهد شد. اگر موافق خرج های سنگین نیستید می توانید برای دوخت از پارچه های مقرون به صرفه تر مانند پارچه های ملحفه ای بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1602

به "تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید