تارتار: نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند، با مربیان معترض به شدت برخورد کنید

به گزارش اخبار مشروح، سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار برابر سایپا است.

تارتار: نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند، با مربیان معترض به شدت برخورد کنید

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: امسال نتایجی رقم می خورد که نشان می دهد بین تیم ها اختلاف وجود ندارد. شاید بین تیم ها از نظر هزینه اختلاف باشد، اما اختلاف سطح فنی وجود ندارد. با حضور مربیان جوان این اختلاف به حداقل رسیده است. مربیان به روز هستند و با توجه به داشته هایشان تاکتیک معین می کنند. برخی تیم ها خوب دفاع می کنند و برخی تیم ها به خوبی دفاع می کنند. تنوع تاکتیکی در لیگ ما بسیار زیاد شده که این خوب است.

وی اضافه نمود: فردا باید برابر سایپا بازی کنیم که نسبت به فصل قبل، بازیکنانش با تجربه شده اند و از کادر فنی خوبی هم بهره می برد. آنها تیم بهتری شده اند. ما هم با توجه به اینکه هفته قبل شکست بدی را متحمل شدیم، مصمم هستیم و بازیکنان ما کاملا به این امر واقف هستند که نباید درجدول شرایط بدی پیدا کنیم.

تارتار درباره اینکه تیمش سه پنالتی از دست داده است، گفت: اینن تجربه را در پارس جنوبی هم داشته ام. قول می دهم به نیم فصل نرسد و اگر از این هفته صاحب پنالتی بشویم به گل تبدیل می کنیم.

وی ادامه داد: ما تیم جوانی هستیم. اگر جوان بازی کند باید تاوانش را پس بدهیم. آکادمی خوبی داریم و نفرات خوبی از این آکادمی به جمع ما اضافه شده اند.

تارتار درباره داور دیدار تیمش برابر سایپا هم گفت: من با این داور تنش نداشتم اما قبل داور پشت دروازه بودند و یک پنالتی اعلام کردند که کارشناسان گفتند پنالتی نبوده است. امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشت باشند.

وی درباره اعتراض مربیان به داوران هم گفت: به نظر من باید برخورد شدید شود. در کشور ما همیشه باید زور بالای سر ما باشد. در مقررات رانندگی از وقتی جرایم را بالا بردند همه رعایت کردند. الان هم تنها راه برخورد شدید است. از همه مهم تر ورود VAR به کشور هستند. آدم شک می کند که چرا مسئولان به فکر این موضوع نیستند؟ اگر باشگاه ها را الزام کنمف هزینه زیادی ندارد. همه باشگاه ها را مجبور کنند که امکانات را فراهم کنند. از سایر کشورها عقب مانده ایم.

وی درباره استفاده از VAR در دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای هم گفت: VAR واقعا تاثیر گذار است. داور متوجه اشتباهش شد و تصمیم درست گرفت. وقتی در کشور ما چنین اتفاقی رخ می دهد و بعد در برنامه های تلویزیونی کارشناسی می شود. مهدی شیری قطعا این در ذهنش بود که وقتی به توپ نرسید و بازیکن سر زن پشتش حضور داشت، ناخداگاه دستش از ضربه آن بازیکن جلوگیری کرد اما وقتی در کشور ما چنین اتفاقاتی رخ می دهد کسی نمی بیند. نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند. پرسپولیس هم کار بزرگی انجام داد و کارش واقعا سخت بود. به این تیم باید خسته نباشید بگوییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 850

به "تارتار: نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند، با مربیان معترض به شدت برخورد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند، با مربیان معترض به شدت برخورد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید