برنامه ویژه فیفا برای بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر

به گزارش اخبار مشروح، هنگامی که جام جهانی در 20 نوامبر در قطر شروع می گردد، هواداران می توانند منتظر آمار و تصاویر بازی های زیادی در رسانه های اجتماعی باشند، اما فیفا یک برنامه ویژه نیز دارد.

برنامه ویژه فیفا برای بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، فیفا بیان کرد که همه بازیکنان حاضر در فینال ها می توانند داده های عملکرد خود را در یک اپلیکیشن ساخته شده به وسیله این نهاد که به فوتبالیست های هر 32 تیم امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل و اطلاعات را می دهد، مرور نمایند.

این برنامه پس از بازخورد بازیکنان، به وسیله اتحادیه بازیکنان FIFPRO ایجاد شده است و داده ها با ویدیوی عمل همگام می شوند تا امکان ارزیابی سریع لحظات کلیدی را فراهم نمایند.

در حالی که چنین داده ها و معیارهایی به طور گسترده در اختیار بازیکنانی با باشگاه های برتر و تیم های ملی است که آنالیزورهایی را به استخدام خود درآورده اند، این برنامه تضمین می نماید که تیم هایی با منابع اقتصادی کمتر نیز به چنین امکاناتی دسترسی داشته باشند.

این برنامه از ورودی های تحلیلگران عملکرد فیفا، داده های ردیابی و معیارهای عملکرد فیزیکی مانند مسافت طی شده، سرعت و نقشه های حرارتی موقعیت استفاده می نماید.

بعلاوه عکس هایی از مسابقات در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که می توانند همراه با آمار و داده ها در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

یوهانس هولزمولر، مدیر فناوری و نوآوری فوتبال فیفا، گفت: این پیشرفت بازیکن محور بر اساس بازخورد مستقیم بازیکنان است و نمونه عالی دیگری از این است که چگونه فیفا از فناوری به برترین شکل ممکن به همراه بهبود تجربه فوتبال برای بازیگران کلیدی در زمین استفاده می نماید.

سیمون کولوسیمو، معاون دبیرکل FIFPRO نیز می گوید، بازیکنان درخواست نموده اند که به داده های عملکرد خود دسترسی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • حضور لیورپول در NFT عمیق تر می گردد | همکاری آنفیلد و استارت آپ سورار

او گفت: اپلیکیشن FIFA Player یک نتیجه مثبت است که داده های شخصی را فعال می نماید و منبع جدیدی را برای بازیکنان در جام جهانی فوتبال در قطر فراهم می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1598

به "برنامه ویژه فیفا برای بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه فیفا برای بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید