امیدواریم خبر خوبی به طرفداران استقلال بدهیم، منتظر وکیل هستیم

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال در دوحه منتظر شروع زمان مذاکره با نمایندگان استراماچونی هستند خبرهایی منتشر شده مبنی بر پشیمانی وکلای استراماچونی جهت مذاکره با نمایندگان استقلال.

امیدواریم خبر خوبی به طرفداران استقلال بدهیم، منتظر وکیل هستیم

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال که در قطر حضور دارد در مصاحبه با خبرنگاران در این مورد گفت: از این شایعات تعجب می کنم چون در حالی که همه چیز در قطر عادی است در تهران جریانی به راه انداخته اند که طرفداران استقلال را ناامید نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به همراه رحمان رضایی در هتل محل قرارمان با وکلای استراماچونی حضور داریم و منتظریم تا رأس ساعت مقرر با ایشان مذاکره نماییم.

وی اضافه کرد: علی خطیر نیز در قطر حضور دارد و با او در تماس هستیم و در ساعت مقرر به همراه خطیر و رحمان رضایی با وکیل و مدیربرنامه اصلی استراماچونی مذاکراتمان را شروع می کنیم.

خلیل زاده توضیح داد: متاسفم از اینکه در حالی که نمایندگان باشگاه استقلال شبانه روزی برای بازگرداندن سرمربی محبوب طرفداران در کوشش هستند چنین شایعاتی در فضای مجازی راه می افتد تا طرفداران استقلال را مأیوس و ناامید نمایند.

رئیس هیئت مدیره استقلال تاکید نمود: گرچه پیش بینی ما این است که فرایند مذاکرات ساده نباشد اما با همه توانمان کوشش می کنیم و بسیار امیدوار هستیم که امشب خبر خوبی برای طرفداران استقلال داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 159

به "امیدواریم خبر خوبی به طرفداران استقلال بدهیم، منتظر وکیل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم خبر خوبی به طرفداران استقلال بدهیم، منتظر وکیل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید