500 هزار قطعه مرغ در بازار توزیع می شود

به گزارش اخبار مشروح، معاون بهبود امور دامی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از توزیع 500 هزار قطعه مرغ در بازار استان خبر داد.

500 هزار قطعه مرغ در بازار توزیع می شود

به گزارش از ، سام مردانی معاون بهبود امور دامی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جوجه ریزی یک میلیون و 900 هزار قطعه ای مرغداری های استان در سال 99 گفت: هم اکنون 500 هزار قطعه مرغ تولیدی آماده توزیع بازار مصرف است.

او علت اصلی نوسانات قیمت گوشت سفید در استان طی چند روز گذشته را، افزایش قیمت مرغ و بی ثباتی در بازار گوشت سفید استان های همجوار بیان نمود و اضافه نمود: به قدر کافی نیز مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان ذخیره سازی شده است.

شوک دوباره به قیمت مرغ در بازار/مرغداران خواستار توجه مسئولان

مردانی با بیان اینکه جوجه ریزی در 204 واحد مرغداری گوشتی این استان به حد میانگین اجرا شده است اضافه نمود: با برنامه ریزی های اجرا شده، برای تأمین گوشت مرغ تا نیمه نخست امسال هیچ محدودیتی وجود ندارد.

او همچنین با بیان اینکه مصرف روزانه گوشت سفید در این استان 50 تن است ادامه داد: مازاد تولید به استان های همجوار ارسال می شود.

مردانی از تأمین حدود 40 درصد از سویا و ذرت مورد نیاز مرغداران استان با قیمت یارانه دولتی خبرداد و گفت: شرایط توزیع نهاده های طیور در این استان نسبت به استان های همجوار بهتر است.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 572

به "500 هزار قطعه مرغ در بازار توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 هزار قطعه مرغ در بازار توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید