وزارت امور خارجه حامی فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج است

به گزارش اخبار مشروح، معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امروز میزبان بیش از چهل شرکت فعال در صادرات خدمات فنی و مهندسی بود.

وزارت امور خارجه حامی فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج است

معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امروز میزبان بیش از چهل شرکت فعال در صادرات خدمات فنی و مهندسی بود. در این نشست که با حضور دکتر مهدی صفری برگزار گشت، مدیران عامل شرکت های مذکور مسائل، چالش ها و موانع داخلی و خارجی فعالیت های خود را تشریح نمودند.

دکتر صفری در این نشست با بیان نقطه نظرات و ارائه توصیه ها و پیشنهاد راه حل های لازم بر این نکته تاکید کردکه وزارت امور خارجه پشتیبان و حامی فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج از کشور بوده و در راستای افزایش صادرات کشور و کمک به ارز آوری و توسعه اقتصادی کشور از تمام ابزار، امکانات و ظرفیت های خود برای مساعدت به حل مسائل و چالش های آنان استفاده خواهد کرد و در این زمینه ایشان به مدیران این شرکت ها اطمینان داد که کلیه نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نیز بیش از گذشته آماده همکاری و مساعدت در این عرصه هستند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در همین چارچوب از این شرکت ها دعوت کرد که با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای آن ها در این عرصه، برای توسعه فعالیت های خود به دیگر نقاط جهان نیز نگاه جدی داشته و برای توسعه بازار های هدف برنامه ریزی نمایند.

در این نشست نمایندگانی از انجمن صادرنمایندگان خدمات فنی و مهندسی، سندیکای صادر نمایندگان خدمات ساختمانی، وزارت صمت و صندوق ضمانت صادرات، بانک توسعه صادرات نیز حضور داشتند.

بنا بر اعلام وزارت صمت صادرنمایندگان خدمات فنی و مهندسی در سال گذشته توانستند با حضور در بیش از سی پروژه در خارج از کشور بیش از 2 میلیارد دلار ارز عاید کشور نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1530

به "وزارت امور خارجه حامی فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت امور خارجه حامی فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید