نیروهای مقاومت یمن به منطقه الفلج در جنوب مأرب رسیدند

به گزارش اخبار مشروح، شبکه المسیره با انتشار تصویری از حضور نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الفلج در جنوب مأرب خبر داد.

نیروهای مقاومت یمن به منطقه الفلج در جنوب مأرب رسیدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه المسیره یمن امروز (یکشنبه) با انتشار تصویری از حضور نیروهای دولت صنعاء در منطقه الفلج که ورودی شهر مأرب محسوب می شود و جزو آخرین نقاط تحت اشغال دولت مستعفی در حومه شهر است، خبر داد.

خبرنگار المسیره گفته این تصویر صبح امروز در منطقه الفلج گرفته شده و این منطقه دروازه ورود به شهر مأرب است. درگیری های ساعات گذشته به طور عمده در این منطقه و منطقه ها وادی ذنه، بلندی های البلق مرکزی و البلق شرقی جریان داشت و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ابتدا تلاش دارند تا بلندی های بلق را به دست گرفته و سپس به طور گسترده وارد الفلج شوند.

ورود نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به نزدیکی شهر مأرب در روزهای گذشته از چندین جبهه دیگر نیز اجرا شده و سه روز پیش یک هیأت از قبایل جبل مراد در استان مأرب به صنعاء آمده و ضمن بیعت با مقاومت یمن به دیدار عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله رفتند.

عملیات آزادسازی استان مأرب از یک سال پیش آغاز شده و بیش از دوم استان به دست نیروهای دولت صنعاء افتاده است و ارتش و کمیته های مردمی در روزهای گذشته خود را به پنج کیلومتری شهر مأرب رسانده اند. در صورت آزادی کامل شهر می توان کار دولت مستعفی و ائتلاف سعودی در یمن را سرانجام یافته دانست.

سرانجامیا پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1373

به "نیروهای مقاومت یمن به منطقه الفلج در جنوب مأرب رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای مقاومت یمن به منطقه الفلج در جنوب مأرب رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید