ماسک ضدکرونای هوشمند ساخته شد

به گزارش اخبار مشروح، با ایمن ترین و هوشمندترین ماسک صورت در دنیا LEAF به جنگ کووید19 بروید.

ماسک ضدکرونای هوشمند ساخته شد

این ماسک شفاف با بهره گیری از فناوری استریل اتوماتیک با یاری اشعه ماوراء بنفش UV-C ، بسیاری از گونه های میکروارگانیسم ها را فیلتر نموده و اجازه ورود هیچ گونه ویروس یا باکتری را به درون دهان و یا ریه های کاربر نمی دهد. این ماسک ضدکرونا از فیلترهای کربن HEPA سری UPA استفاده نموده و شرایطی ایمن در شرایط تنفس کاربران فراهم می نماید.

این فناوری قادر به فیلتر 99.97 درصد آلاینده ها از جمله ذرات معلق با اندازه 0.3 میکرون بوده و ارگانیزم های میکروبی همانند باکتری ها و ویروس ها را در صورت ورود احتمالی به درون ماسک مهار می نماید. فناوری استریل با اشعه ماوراء بنفش تمامی ارگانهای میکروبی را هدف قرار داده و باعث از بین رفتن دی ان ای پاتوژن ها می گردد. این سیستم همچنین با بهره گیری از فناوری فیلتراسیون کربن تمامی مواد عالی و بوهای بد را فیلتر نموده و هوایی تازه و پاکیزه را به درون ریه های راهنمایی می نماید.

این ماسک با تهویه فعال و سیستم تصفیه استاندارد N99 + HEPA طراحی شده و قابلیت استفاده مجدد حداقل تا یک ماه را دارد.

آدام لایتمن یکی از بنیانگذاران این ماسک ضدکرونای هوشمند می گوید: با گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا، مصرف روزانه ماسک افزایش پیدا نموده و همین امر نیز تأثیر بسیار بدی را در محیط زیست ایجاد نموده است. به همین دلیل ما به این فکر افتادیم تا ماسکی منعطف با قابلیت استفاده دوباره از مواد بازیافت را طراحی نموده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

این ماسک بدلیل بافت شفاف چهره کاربران را پنهان نموده و حتی لبخند زیبای آن ها را نیز علی رغم پوشش منعطف در صورت به نمایش می گذارد. کاربران با بهره گیری از این فناوری دیگر احتیاجی به خرید روزانه ماسک صورت نداشته و می توانند حداقل برای یک ماه از خرید ماسک بی احتیاج شوند. این ماسک دیگر احتیاجی به شستشو و ضدعفونی پس از مصرف ندارد ؛ چرا که با تنها فشردن یک دگمه، فناوری استریل با اشعه ماوراء بنفش فعال شده و تمامی میکروارگانیزمها را مهار نموده و ماسکی کاملا استریل شده را تحویل کاربران می دهد.

ماسک ضدکرونای هوشمند LEAF در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 89 دلار آمریکا پیش فروش می گردد.

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 506

به "ماسک ضدکرونای هوشمند ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک ضدکرونای هوشمند ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید