فارس من، عذرخواهی وزیر ارتباطات برای انتشار تصویر لباس فضانورد

به گزارش اخبار مشروح، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خطای غیر قابل انکاری از سوی تیم تبلیغاتی ما در انتخاب تصویر لباس فضانوردان رخ داد که لازم می دانم بدون لکنت از مردم و دانشمندان حوزه فضایی عذرخواهی کنم.

فارس من، عذرخواهی وزیر ارتباطات برای انتشار تصویر لباس فضانورد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع آقای وزیر جوابگوی ابهامات درباره لباس فضانوردی باشد را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهانگفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند اما وزیر ارتباطات خودش درباره این موضوع اطلاع رسانی کرد.

در بخش فارس من مخاطبان درباره رونمایی از لباس فضانوردی ایرانی انتقاد کردند به طوری که آنها نوشته اند: در آستانه قرار دریافت ماهواره ایرانی ظفر در مدار زمین آن هم در شرایط تحریم که بی شک بازتابی جهانی خواهد داشت وزیر ارتباطات در اقدامی عجیب و با توجیحاتی عجیب تر از رونمایی لباس فضانوردان ایرانی با انتشار عکسی خبر می دهد که باعث دادن خوراک به رسانه های معاند برای بی اثر کردن این امر مهم می گردد. حامیان این سوژه خواهان برخورد قاطع دستگاه قضا با وزیر ارتباطات به دلیل نداشتن سواد رسانه ای و همچنین تبدیل یک رویداد مهم به دست مایه ای طنز هستیم.

محمد جواد آذری جهرمی برای انتشار تصویر لباس فضانورد در توئیتی نوشت: انتشار تصویر لباس فضانورد خطای غیر قابل انکاری از سوی تیم تبلیغاتی ما در انتخاب تصویر لباس فضانوردان رخ داد که لازم می دانم بدون لکنت از مردم و دانشمندان حوزه فضایی عذرخواهی کنم. آن پست را حذف خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 261

به "فارس من، عذرخواهی وزیر ارتباطات برای انتشار تصویر لباس فضانورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، عذرخواهی وزیر ارتباطات برای انتشار تصویر لباس فضانورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید