راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی در روستا های بهبهان

به گزارش اخبار مشروح، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستا ها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی در روستا های بهبهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: نشست هم اندیشی، با هدف آنالیز و برنامه ریزی پیرامون مسائل آموزشی، پرورشی، تعمیراتی و تجهیزاتی مدارس با حضور معاونت آموزش ابتدایی، کارشناسان آموزشی حوزه ابتدایی و راهبران آموزشی در دفتر این مدیریت برگزار گردید.

او با توجه به اهداف تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی اضافه نمود: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستا ها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

عبدی پور بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت های تعلیم و تربیت برای همه بچه ها لازم التعلیم به عنوان یک مأموریت اصلی تعریف شده است.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان بهبهان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی در سال گذشته بر لزوم تقویت صندلی راهبران آموزشی تاکید نمود.

در این نشست موضوعات آموزشی، پرورشی تعمیراتی و تجهیزاتی مدارس توسط راهبران آموزشی مطرح شد و با مشارکت فعال و خردجمعی حاضرین به بحث گذاشته شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 683

به "راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی در روستا های بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی در روستا های بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید