دستور حذف 3 دهک یارانه بگیر برای بار سوم ، ثبت نام جاماندگان از یارانه

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش تجارت نیوز، در بند الف تبصره 14 قانون بودجه سال جاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده است با استفاده از کلیه بانک های اطلاعاتی در اختیار و بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط این وزارتخانه معین می شود نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران، با ارائه دلیل و مدرک به افراد، اقدام کند.

دستور حذف 3 دهک یارانه بگیر برای بار سوم ، ثبت نام جاماندگان از یارانه

همچنین دراین بند آمده است :منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین نسبت به قیمت قبل از سهمیه بندی در سال 1398، مشمول عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و سهم چهارده و نیم درصد شرکت ملی نفت ایران نمی شود. این یعنی تمام منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین (پس از 23 آبان 98)باید صرف هدفمندی شود و 14.5درصد آن مانند درآمدهای ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی نباید به حساب وزارت نفت یا شرکت های تابعه آن واریز شود.

همچنین طبق این بند سازمان هدفمندسازی یارانه ها مکلف است امکان ثبت نام را برای افرادی که پیروز به ثبت نام برای بهره مندی از یارانه نشده اند، فراهم کند.

اما نکته مهم و پایانی بند الف تبصره 14 بودجه سال جاری آن است که تکلیف مجری این تبصره نیز تعیین شده است و بر اساس آن، آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه های امور مالی و دارایی، نفت، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می شود و به تصویب هیئت وزیران می رسد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 405

به "دستور حذف 3 دهک یارانه بگیر برای بار سوم ، ثبت نام جاماندگان از یارانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور حذف 3 دهک یارانه بگیر برای بار سوم ، ثبت نام جاماندگان از یارانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید