خبرنگاران دورهمی در باغ ویلاها از عوامل افزایش آمار کرونا در دزفول است

به گزارش اخبار مشروح، دزفول- خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان تاکید نمود و گفت: دورهمی در باغ ویلاها از عوامل افزایش آمار کرونا در دزفول است که باید از آن خودداری کرد.

خبرنگاران دورهمی در باغ ویلاها از عوامل افزایش آمار کرونا در دزفول است

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران علی قمیشی شنبه به رسانه های دزفول اظهار داشت: درصد بسیار زیادی از انتقال بیماری کرونا در دورهمی های فامیلی در باغ ویلاها است لذا از مردم تقاضا می گردد این دورهمی ها را تا بهبود شرایط به تعویق بیندازند.

وی با اعلام آمادگی سیستم بهداشت و درمان برای مدیریت شرایط سخت اضافه کرد: در شرایط کنونی، هر2 یا سه روز شاهد مرگ یک نفر بر اثر کرونا در دزفول هستیم که باید با رعایت پروتکل ها این آمار را کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به واکسیناسیون کرونا گفت: فرایند ساخت و فراوری در ابعاد صنعتی و به میزان زیاد واکسن کرونا زمان بر است چرا که جمعیت 70 یا 80 میلیونی باید یک یا 2 بار واکسینه شوند درنتیجه این فرایند ماه ها به طول می انجامد.

وی از مردم خواست موازین بهداشتی را همچنان رعایت نمایند تا دولت واکسن را به میزان زیاد وارد کند ضمن اینکه ستاد اجرایی فرمان امام نیز در حال ساخت واکسن است که درصورت فراوری، شرایط بهتر خواهد شد.

قمیشی اظهارداشت: اولویت تزریق واکسن کرونا، کادر درمان، افراد بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای و بعد عموم مردم هستند.

وی اضافه کرد: اگر 80 تا 90 درصد مردم واکسینه شوند می توان گفت چرخه بیماری در جامعه قطع و یا به حداقل می رسد تا میزان بروز بیماری به حداقل برسد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص تغییر رنگ این شهرستان و چند شهر خوزستان از نظر شرایط کرونا نیز گفت: از حدود یک ماه پیش وارد پیک دیگری از بیماری کرونا شدیم؛ تادیروز شرایط کرونا در دزفول زرد بود که در آخرین آپدیت وزارت بهداشت، به همراه چند شهر خوزستان قرمز شدیم.

وی ادامه داد: زنگ هشدار در خوزستان به صدا درآمده است و همه باید یاری نمایند تا شرایط بهتر گردد.

طبق اعلام دانشگاه علون پزشکی اهواز، شهرستان دزفول همراه با هفت شهرستان دیگر استان خوزستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 904

به "خبرنگاران دورهمی در باغ ویلاها از عوامل افزایش آمار کرونا در دزفول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دورهمی در باغ ویلاها از عوامل افزایش آمار کرونا در دزفول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید