معین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان در هفته آینده خبرنگاران

به گزارش اخبار مشروح، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از مشخص تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان در هفته آینده اطلاع داد.

معین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان در هفته آینده خبرنگاران

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در مورد آخرین شرایط بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: آنالیز ها در حال اجرا است در هفته آینده بیمه تکمیلی فرهنگیان معین تکلیف می گردد.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در بیمه تکمیلی فرهنگیان پیش بینی شده است، ادامه داد: در حال حاضر و مانند گذشته فرهنگیان می توانند از بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ استفاده نمایند و کماکان تا زمان انعقاد قرارداد جدید، قرارداد قبلی پابرجاست.

به گزارش فارس، قرارداد بیمه فرهنگیان به طور سالیانه است که قرارداد یکساله با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ از تاریخ یکم دی 1398 لغایت 30 آذر 1399 منعقد شد؛ در این قرار داد، هزینه ها و تعهدات درمانی افزایش یافت؛ به عنوان مثال هزینه زایمان توسط شرکت بیمه گر از یک میلیون و 500 هزار تومان به 3 میلیون تومان افزایش یافت؛ ضمن اینکه تعهدات پرداخت هزینه برطرف عیوب انکساری چشم از 400 هزار تومان به مبلغ 500 هزار تومان افزایش داشت و همچنین هزینه آمبولانس برون شهری از 200 هزار تومان به 400 هزار تومان، رشد داشت.

زمان بیمه تکمیلی فرهنگیان خاتمه آذر خاتمه یافته بود اما از آن موقع تا کنون که حدود دو ماه می گذرد، همچنان فرهنگیان از بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 966

به "معین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان در هفته آینده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان در هفته آینده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید