بازارهای روز کوثر یک امتیاز خانگی گرفت، اهورا تن به تساوی داد

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/اصفهان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در ملاقات معوقه پلی آف تیم های سقوط کننده، میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در خاتمه دو تیم تن به تساوی دادند.

بازارهای روز کوثر یک امتیاز خانگی گرفت، اهورا تن به تساوی داد

در ملاقات معوقه رقابت های پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امشب (جمعه-10 اردیبهشت ماه) و از ساعت 22 تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در استادیوم پیروزی میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در خاتمه با نتیجه 2 بر2 به خاتمه رسید.

سامان مرادی پور، سجاد مسیحی، هاشم شیرعلی، رامین باباجانی، مجتبی بامری، میلاد یوسفی، سجاد بهبهانی، افشین مادری، منصور رفیع نیا، محمد شبانی، ماهان آقاجری و ابوالفضل طیبی.

سرمربی: محسن علیپورسخاوی.

اسامی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان:

امید سیف اصفهانی، حسین حمیدزاده، مجید کیانی، کامبیز گمرکی، مسعود فلاحی، احمدرضا نظری، احسان جزینی، مسعود گیاهچی، ابراهیم حسینی، حمیدرضا یوسفی، رشید قلی پور و حمید کاهبنده.

سرمربی: داوود توسل.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم اهورا بهبهان و بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته اول پلی آف تیم های سقوط کننده که به دلیل ابتلای 7 نفر از بازیکنان و کادر این تیم به ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، امشب با همان حساسیت برای دو تیم آغاز شد، علیپور که با توجه به مسائل هفته های اخیر تیمش مجبور به استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه شده در پی رجحان در اصفهان و کسب 3 امتیاز حساس این ملاقات بود تا در ادامه با آرامش و استرس کمتری بازی های باقی مانده خود را انجام دهد.

در مقابل بازارهای روز کوثر نیز به دنبال یک بازی هوشمندانه و رجحان بود تا بتواند در بازی های خانگی، اولین 3 امتیاز خود را ثبت کند، چرا که بعد از این بازی دو بازی حساس خارج از خانه در بهبهان و شیراز در پیش دارد.

دو تیم بازی بدون ریسک و تهاجمی را آغاز کردند و رامین باباجانی در همان دقایق ابتدایی اولین گل بازی را برای اهورا وارد دروازه تیم میزبان کرد، در ادامه با فشار زیاد بازارهای روز کوثر توسط حمید یوسفی به گل تساوی رسید تا همه چیز از اول آغاز گردد.

تیم اهورا که گویا خیال باختن نداشت همچنان به حملات خود ادامه داد، سجاد مسیحی در دقایق خاتمهی نیمه اول توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود اهورا بهبهان به خاتمه برسد.

در نیمه دوم شاگردان توسل که نمی خواستند بازنده این ملاقات باشند فشار زیادی روی تیم میهمان جنوبی خود وارد کردند و توانستند توسط حمید کاهبنده به گل دوم و تساوی برسند تا این بازی در خاتمه با تساوی 2 بر2 به خاتمه برسد.

در این ملاقات احسان جزینی از تیم بازارهای روز کوثر اصفهان و رامین باباجانی و مجتبی بامری از تیم اهورا بهبهان از داور اخطار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1071

به "بازارهای روز کوثر یک امتیاز خانگی گرفت، اهورا تن به تساوی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای روز کوثر یک امتیاز خانگی گرفت، اهورا تن به تساوی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید